Stufa di sumeri

Pagliacci sò indispensabile nantu à una table festiva è solu in a cucina. Puderanu tandu una varietà di formi è di grande dimensione - da scopi bianchi è cups à caseddi cun un bururatu o ancu capelli maestri di cuncezzione.

Sò fatti da una varietà di materiali. A vendita pò truvà sfarenti opzioni - da modestu di metalli è mudelli di plastica simplici per exquisite porcellana, legno è vetru. Quand'elli sceglienu quellu o quellu pate, palesa chì l'impressione generale di u sirviziu di a tassa depende assai di questu.

Tipi di stand for napkins

A maiò parte di parechji modelli parevanu di dui pranzi parallelli di questu o quellu materiale, fissatu cun un supportu horizontale. Ci sò servitures di carta trà elli. Questu hè, u fasciu hè simplificatu sottumessu entre i platti.

Ci sò mudelli chì l'acqua ùn sò micca rimpiazzati verticali, ma sò stati fugliale nantu à una mucca. Quelli stands sò a forma di un contenage quadru cun 4 mura è un slot per a facilità d'usi.

Perchè l'apparenza di servillaje di paper juca micca solu un rolu praticatu, ma ancu un dicorativu, unu deve chjaru qualcosa originale è bella. I pruduttori offerta mudeli interessanti in a forma di cigni, cunchili, monogrammi astratti, figuri divertenti.

In quantu à u materiale, i più cumuni sò metalli, plastica è ceramica stand per sirvigghi . Ci hè parechje mudelli interessanti di stazzerina di lignu.

Chì per ellu hè una cosa di u vostru gustu. A cosa principal hè chì u materiale hè durable è esternamente attraenti. I mudelli in inoxidable sò assai populari. Unusually look for napkin made of glass transparent, as well as from porcelain noble with delicate drawings.

Cumu hè a napkin stalli pare?

In generale, a tradizione di decorazione una table festiva cù e napulitane havi una longa storia. E persone si cuminciaru à empicheri servitori à manghjà trè mila anni fà. Allora sò stati rimpiazzati da a foglie di una fica. Fùbbenu rimpiazzati per un servu cumune di massa.

Molt più tardi tutte e tintepi parechji. Ma l'articuli di documentu - solu un seculu. È davanti a so aspettu, ùn ci era micca bisognu di stands, cum'è ogni clientellu riceviu a soiu di u tissu. Ci hè cunsideratu chì i servitori più spargiuti sò stati uttene in quelli paesi duve l'omi feddi mustachi è barbulesi.

Cusì, issuatu individually per tissu di tissuti, ogni alloghju utilizatu indipindente, o era aiutatu da un servitore, sguassate i so labbra è a barca dopu à manghjà. Ma quandu i servitori di pilu apparevanu nantu à e tàvule, era necessariu di serve ancu di manera cómoda è nicely. Questu hè induve l'idea di servilluli nascita.

Prima sò questi i stati constructivi primittivi. Ma oghje ci hè solu una varietà grandi di stu elementu di sirviziu. A principal cosa chì avemu duverebbenu cunsiderà quandu ellu un mudellu particulare hè chì avarà da esse in armunia cù u restu di a dicurazione di a tavula.

Comu putu servilli in un standu?

U stessu disegnu di servitori assumisce u più simplice è più veloce, à u listessu tempu un piazzu bonu, modu di furnisce e napole. Ma si ùn avete micca nantu à una versione simplice di u stylu o di u napulinu, ma anzi per una cosa più originale, pudete puru pruvà di pacà da u cumunu.

Prettezza attraenti di sicutarii in u stand, stati fan. Per fà questu, ùn piglià parechje di servilli una volta, perch'elli deve esse plegati in dui è da cantu. Arrange them sequentially so that each next plays one little for the previous one.

L'altru opzione hè di altru di serpenti di culore di culore cun altru u stessu fan o "mezzu soli", chì risulta in un chjaru bellu rosatu è bella.