Un annu da a vita in un diary da sacchetti di tè!

Ogni noi hà scrittu u più intimi in un diurnu. E si qualchissia vi piace à mantene un discorsu monòtonu di ciò chì succorsu durante u ghjornu, invece i pumps creatives ponu abbuffà cun questa attività abbastanza rapidamente.

Per esempiu, un artista di l'Filippini Rubini Silvule (Ruby Silvious), ricordi sinceri, vinìanu sopra à una tazza di tè. E siccomu ùn ci era micca sempre un librettu sottu a manu, era necessariu di scrive, per esse più esatta - di sculaccià nantu à e sacchetti di tè.

Attività creativa attrae una donna talented. Dopu a so buttrega mini-registri divintenu una nova tendenza in a reta soziale, chì alluntanate fermu nantu à l'autore rapportu.

I seguenti di Ruby appieghjanu l'aparició di un novu tè; ogni ghjornu.

"Mentre vi vede un saccu di tè in pocu attrattu," Affari Ruby "vi vede in ellu l'oppurtunità di creà una nova opira di l'arte!"

I momentus più ricci di u passatu Ruby hà dicisu di ùn scrive, ma scrive ...

Memorii pittati da u viaghju.

L'artiste hà principiatu à "documentà" tutti i mumenti più impurtentivi in ​​u core, in u ghjornu in espertu, - emozioni, paisaghji, idee per l'ispirazioni, noti di viaghju è e cose chì vulete ricurdari nantu à i sacchetti di tè.

5. U vistimentu novu

A cumprà un vestitu hè una nova pagina in a vita di a donna.

Una borsa da té salvò ancu l'aranura di perfume!

Eppo, quandu quelli ricumenti di tè anu accumighi 363 setti Ruby publicavanu in a forma di un diari visuale!

U screnu "tea-shirts" diventò a tappa di un diari viscuali.

Parechje persone sò sicuru chì l'arti deve esse tradiziunale, - l'artistu rici, - ma vò questu questa opinjoni hè statu rivista. L'arti deve inspirà novi formi! E crede chì a ghjente, quandu mi tratta à i mo ritratti, cambiassi ... "

U bancu di zuppa di tomate nantu à un saccu di té ùn hè micca inferitu à e famosa instalazione di Damien Hirst!

Ancu un passaghju cù a vostra petite prediletti truvatu u so postu in e pagine di u diurnu visuale.