Vintage bijouterie

U stilu di venditori , basatu annantu à a rinnavura di a moda di l'eras è di e generazioni avanzati, hè sempri cume utilizatu in u disignu di i vestiti è l'accessori muderni. U primu a pupularità, i cusì chjamati cose vie vie, vinianu in noi da l'Occidenti à l'anni 90. Fans di i cose d'annate sò sempre stati famosi di Hollywood: Julia Roberts, Kate Moss è altri. Oghje, un fan ardente di l'annata hè a prima dama di l'USA - Michelle Obama. U sicretu di stu successu di l'antichi stòricu pò esse spiegatu da u desideriu di assai à vede no solamente stylishly, ma ancu esse solu - e vie cose chì anu survigliatu finu à u nostru tempu, sò generalmente in una sola copia.

Oghjendi Vintage - un tesoru veru. Parechji di l'"vechji" sò assai più carichi ch'è gioie moderni cù pedi veri è diamanti. Prima di tutti, i compratori paganu per a storia assuciata cù elli.

A storia di l'apparizione di i primi ghjetti

U primu pupularità di costume ghjennà in u 20 di u seculu passatu durante a Great Depression. À quellu tempu, ancu i membri di e famigghî eminenti ùn puderanu micca affordu compri u oru è diamanti.

Cocu Chanel hè stata prima per mostrarà quella bedda hè di furnisce ghjuvelli. Avia preferitu à utilizalla à a so imaghja in a serata, ma à a sera, aia, anu aghju piacevule à vìdiri diamanti è carichi ghjuvelli.

In u listessu periodu, in u 1926, l'America apre a prima tenda, cunnisciutu oghje nantu à u mondu sanu, artighjanali Miriam Haskell.

Invece di costru di ghjuvellanza, u ghjuvellu di ghjuvannali accuminciavanu à esse tombu di i filmi di l'attrici pupulari. À l'anni 30, i Stati Uniti imitanu attivamente Audrey Hepburn è Vivien Leigh - era un veru bombe di e ghjuvanotti. U prezzu di a joera hà principiatu à fà cum'è l'imprese famosi cum'è Dior, ZHivanshi, Lacroix - tutti principiavanu à prudutti belli bevande, clips, colgantes e broche.

Quantu custruzzioni di ghjuvintù refine à l'estilu di vendita?

Pertinà à u gustu di u decoru di u decoru hè determinatu da a so età. U venditore hè una cosa creata almenu 30 anni fà. Bijouterie, chì ùn hè più cà 15 anni, riferisce à a moda muderna. Qualchese più anticu de 60 anni hè antica, ma chì parechji disinfettori chjamanu retro jewelry.

Ughjetti retro retro hè tantu populari chì i studienti muderni creanu cullizzioni sani in u stilu di i 30i di u seculu 20. Vivide esempiu di Orient Express da a traduttore argilla Style Avenue. Inoltre, i ghjerute di sta sucetà creanu una cullizzioni sana in u stilu di vendita.

Bijouterie da a porcellana - una moda di l'attuali annu

L'ornamenti chì eranu particularmente popolari in u Medievu si ritenu in moda. L'aligine di costume di porcellana unica hè incomparable - delicate, raffinata, cum'è s'ellu si artighjanu da l'aria è di i fiori. Sembra assai naturali è perfetta enfatizeghja a feminità è a bellezza naturali.

In Internet oghje ci sò assai buttreghi di ornamenti di porcellana fugliale fatale. Fate un bonu arghjintinu o pendelle ancu sè stessu, apprufittannu di a classa maestra. Per ghjunghje l'ombra desitgatu, l'aghjuntu di l'alimentariu di colore à a suluzione aiutà. Pudete fà una pittura di u pruduttu finitu cù i pittura acrilica.

L'incantu à i buchbi di pezzi di porcellana rotte creata da a Mariella di Gregorio. E fragments multicolori, decorati cù l'oru è altre alloys preziosi, sò uniti in colti originali, aneddu, pendelle principarmenti cù motivi fiori. Questi gioielli, sicuru, ùn pò esse chjamatu ghjuvelletta, perchè hè una ghjillupia cumplicata, in più, è micca un prezzu chjaru - circa 700-1000 dolares.