10 miti di nascita

U partitu hè un momentu màggicu chì una nova persona si prisenta in u mondu. Sembra chì un tali avvenimentu ci vole à culpita in un modu di festa è felicità, ma spessu in a prutetta tuttu passa un pocu diffirenti. Molte parechji futuri, scantati da i stori terribili nantu à u prigione, u panicu à avvicinà u ghjornu "X". Intendemu di inspirà ottimisimu, è dispelite 10 miti nantu à u partitu, chì spoof l'expectativa maravigliosa.

Mitiu 1: U nascita hè insupportabilamenti dulore

U mitu più cumunu di nascitu, chì hè faciule à sfida. Nisunu dice chì pò dà nascita senza sensu àutru, ma à u mumentu tutti sò parechje limiti forti di u so duluri è per a maiò di quellu dulore hè abbastanza tolerata, a natura hà pigliatu cura. Sì ùn avete micca a fiducia in l'sforzi di a natura, pudete cunfidenza di u sviluppu di a medicina. Anesthesia durante u partitu ha longu statu una prutrata normale.

Mitiu 2: Anesthesia hè summamente luggerenti

Era obiettivu, se valore, hè megliu dà nascita senza anestesija, ma hè pussibule chì a sensibiliità di a mamma farà stu prucessu intolerable. Perchè micca in questu casu ùn aiutà? L'anestesia muderna implica riscos minimu. Ùn serà micca categuricu in questa materia, hè megliu di discussioni cun un mètudu i prosa è cunde.

Mitiu 3: Nascite - hè giulinu

Per una certa raggiuni, parechji maridarii avè a sperienza chì a parturione diventerà un veru disgrazzatu. Ciò chì dicenu in stu casu ... Se vi cuntintate di a valutazione di i medichi, ùn hè impurtante per elli cumu si vede. L'accionu serà inusualu per voi, per ellu hè un travagliu ordinariu. Dunque, cura di l'apparizione di nimu interferisce - manicure, pedicure, perruperta - incinta ùn sò micca contraindicati.

Miti 4: Un poco depende di u zitellu in parturient

À u cuntrariu, di nascita, assai depende assai. Se a me mamma hà studiatu in detail chì u prucessu passà, masterizatu e tecniche di rilassazione, leghjite i libretti optimistichi, è micca solu stori tristi nantu à i fori, dopu à u prucissu, seranu calmu chì sanu i prucessu significativu è ancu piacevuli.

Miti 5: Thin dà a nascita più difficili

Studii chì una pelvis estreta pò esse un impedente di u cunsigliu naturale, facenu li loli slim si piglianu personalmente. E vain! L'estruzione di a pelvis di pupi strinati in a maiò parte di i casi hè abbastanza "adattata" per u cursu normalu di pieno. U ristrettu di a pelvis o un fugliu grande hè detecatu da i medichi in anticipu è hè un indicazione à a cesareà pianificata.

Mitiu 6: L'eredità riguarda à pene

Nimu! Allora tutti l'insinzioni chì u nàscita principià cù a prima ghjucazione, perchè a mo mamma hà fattu per ellu, o chì duranu assai, cum'è a so sughjera di età, ùn anu micca a cunvalidazione scientifica. Stu prucessu é ndividuale.

U meitu 7: In casu di entrugliesi veloce, ùn pudete micca avè u tempu d'andà à l'uspidale

Sempre in spessu, e nude, annullati, imprese da i sceni di i filmi, pensanu chì pò darà a nascita in 10 minuti. Infatti, ùn ci hè nimu u principiu , solu cù u moffendu di ucechju è i tessuti muscularii suppli iniziè a sente e lotte assai più tardi. Ma ancu questu tempu si misurà micca da pocu minuti.

U mitu 8: Da a cesareà ferma u cicattu

A data, a incisione hè assai baxu è dopu chì a costura hè strinteada, a cicculata sarà practicamente invisibile. Cesarean section ùn face micca daverà i musculari di a stampa è ùn ne stai micca influenze a restaurazione di a figura.

Miti 9: u duttore hè sempre vicinu

Dopu issui nascita, parechje marta sò disappunitu à dì chì u duttore ùn hà micca dignatu per gastru 10 ore cun elli. Ma in questu elementu ùn hè micca necessariu. Hè abbastanza chì a levatrice seguite a dinamica è chjamà u duttore quandu hè necessariu.

Miti 10: U mo maritu ùn hè micca un locu in a famiglia

Se tenete una rilazioni fiducia cù u vostru maritu, ùn pudete truvà u megliu assistente per a partitu. Di sicuru, ùn valuta à pena di tirà a forza, sopratuttu se u maritu assume chì pò influenzallu u disiu sessuale, ma resist, se ellu stessu l'iniziativa, definitivamente micca.

Ùn pudite ricordate micca una duda di mitu, ma se liberate a testa, almenu da elli, u ghjornu di u zitellu sarà più faciule!