A misura di pressu intraocularu

Una medica di diagnostica impurtante per a deteczione di varietà patologii di l'ochji, inclusi u glaucoma , hè a medizione di pressu intraocularu o oftalmolònale. Hè custruitu u raportu di a pruduzzioni è di l'inguinamentu di liquidi in a càmera di l'ochju. Stu scansu deve esse fatta una volta di l'annu, in particulari per e donne dopu avè alcuni età di 40 anni.

Mètichi per mettazione di pressa intraocula

In a praghzia oftalmogica, sò dui tecnichi basi per a determinazione di l'oftalmitonu:

U primu mètudu permetterà ottene una valutazione apprussimica di a prissioni intraocular. Hè custruitu sottu u dettu annantu à l'ochju (i parolle si sò chjusu in u stessu tempu), criendu rimette intermittenti di u lampu.

A seconda tecnica implica l'usu di dispusitivu speciali.

A misura di pressu intraoculu cù un tonòmulu Maklakov è altre tecniche di cuntattu

A tecnulugia più cumune per a determinazione di l'oftalmismu in i tempi Sovietsi fu la misurazioni sicondu Maklakov. Hè nutate chì issa hè un poveru anticu, è per a prucedura utilizate un artefactuale simili - elastotonumàticu Filatov-Kalfa. Hè un cilindru cilindru (pisu) chì pesa 10 grammi cù i pezzi plasticu à l'estremità. U dispusitivu hè ancu equipatu cun un titular chì li permette u cilindru per allughjà liberamente.

L'esencia di a prucedura hè di eserciziunà una prissione meccanica annantu à l'ochju. A quantità di umidità distapata in u stessu tempu permette di definisce u valore di l'oftalmologu.

U meccanicu simili di l'operazione sottumessu à i tonometri più moderni per metta a prissioni intraocular:

Tonometri senza cuntattu per a misura di pressu intraocular

I Pacienti di oftalmulugia prefete un modu più còmicu per stabilisce un ophtalamotonu - contactless. Sta tecnica ùn hè micca menu informativa cum'è a tècnica di cuntattu, ma hè bisognu di più misurazioni è di medità sussegwenti.

L'operazione di un attrezzu senza contactu per a mettazione di a prissioni intraocula hè custituitu l'alimenta una freccia diretta à a córnea, chì scambià un certu voluminu di fluidu da i celu ocular.