Bright living room

U locu centru di u appartamentu, induve i visitanti sò benvenutati è tutti i membri di a famiglia ripusenu, hè u salottu. In questa stanza ci vole à sera còmico, cómodu è espazio. U megliu modu per ottene l'armunia hè di decorate a sala di vita in culori neutrali lumi.

Living room design in colori brillanti

A variante più luxosa di l'internu di a sala di vita in culori chjardi è l'stile classica. A sofistazzioni di questu stiliziu hè pulitu da parechji anni è ùn mai surtanu da moda. I mobili è u pianu in a sala di classica sò fatti di legnu naturali. Curtains, padding o cuscini sò fatti di tessili caru - satin, brocade, velvete, seda. Neutral in pastel, i culori beige sò adattati à l' usi classicu . In quì una sala di vita hè carattarizata da l'ughjettu di u doru, stucchi di moldura nantu à u tettu o pareti, colonnelli , cristalli è un mobice inculcati cù bendeti exquisiti.

Sottu l'interuore luxu di una sala di luci di lignu hè perfetta per una stanza cun una chimenea. Pò esse ribate cù marmo, stuccu o pianu lucale. In cumbinazioni cù un mobili cuddinu bellu, è una tavola di cafè, ricevi un spaziu di restu cusì affittuusu.

Un grandu salottu, decoratu cù culori chjardi, viere majestuvuli è raffinati. In cumbinazioni cù un sufismu cremoso, cortini di vinyl è armari bianchi nè, vi riceverete un internu mudernu.

U tonu brillanti di u salottu hè adattatu per ogni grandore di l'uttene, è per un chjucu specie. A paleta brillanti face a spaziazione visualmente più spaziosa è hè un sughjornu sfarente per usà accentu - quadri, cortini, accessori.

L'opzioni più cumuni hè di cunghjuntà salottu è cucina. L'internu di u salottu, cumminatu cù a cucina, pò esse decoratu in culori chjardi cù l'utilizazione di zoning. A separazione hè generalizata cù un tufu multiplu o pianu, cunti di bar, archi o particeddi aperti.

U decoru in u salottu luminoso hè cumplementatu da chandeliers, lampi di paravane, pittura, drachée cù cortini originali. L'internu di a stanza in u culu chjucu duverà sempre una prufittuosa, cusì un locu duverà piacè veru à i so patroni.