Calzature scarpe donna

Tutti i tipi di scarpi cun tacchi alti sò l'eternu cori di quasi tutte e donne. S'ellu ci era una oportunità, u sex fair seria sempre sceltu in bagnati di luxurii, stivali è stivi d'invicciosi, annunziendu u mondu da una altura verticosa di 12-15 centimetri. In ogni ghjornu, i ghjorni di ghjorni dictate a so cundizioni: ponu còmernu, altri o lu pianu biancu ùn sarà micca bellu. Ma nimu hà dichjaratu chì i scarpi còmodi per u vaghjimu - questu hè sensu qualcosa di "arta l'ànima". In contru, e donne cummirciali d' Europa è Americana anu dimustratu attrici cù l'elegante brags moderni , oxfords, monks, sneakers e altre calzarii à veloce. Hè fermu solu di decide chì pare hè più adattatu à u vostru stilu!

Calzature di tacchi d'autunno

  1. Shoes . Questu mese di calzature hè una creazione femminile trà u calzarii di ballet è quelli barche scubiali, chì sò spessu supplementati cù l'amatori. Hè cusì versatile quantu pussibule, adattatu per i pantaloni di u ghjocu, faldidi o casu informale. Sfortunatamente, per via di i so tacchi sali, tali calzarii comfortableli per u vaghjimu sò adattati per a donna in i so età chì per i ghjovani.
  2. I Oxfords . Sò un elementu di u stilu di cummerciale standard è u codice di vestitariu. Trascorsi in armari di donne in i 20 di u seculu passatu. In Russia, accabbau l'impurtanza dopu l'onda di "Moda britannica". Avà l'emozioni in cunnessu à questa versione di i scarpi di donna cun tacchi suttili anu sucizzatu pocu, ma hè per megliu - i marchi anu cessatu di pruduce parechje mudelli, chì, in qualchì manera, ùn sò micca sempre successi. Oxfords sò assai simili à un altru tipu di scarpi - derby. U primu da u secunnu tipu di lacing diferendu: apertu o chjusu. Ma, si ùn site micca un stòricu di a moda, chì ùn hà micca bisognu di capiscenu tali matices. Oxfords pò esse decoratu cù perforazioni - cusì un mudellu duverà chjamatu "brogues".
  3. Lofer . Un altru gustu incredibbilmente cómodu di i scarpe di a moda di a donna à bassa velocità. Fatturizzati da a mancanza di lacing, visuali parranu di mocassini, ma anu un sole più grossu è un isulottu largu. Avanzate in lofts sò oghji nantu à e borelli - ponu fà un scardu strettu. In l'ultimi tempi, hè stata costumata di fà una sole contratu curullatu à parechji mudelli, è aghjunghje l'imprudenza deliberata.
  4. Moccasini . In generale, stu tipu di calzature, com'è regula, vene senza un puntu in taccu. Eccu sò lucali, a più frequenza, suede, calzini per un giuffulu di gomma flexuali cù una costura esterna. In ogni modu, in un tentativu per capisce i gustu di tutti i clienti, certi impresi avianu fattu a "versione di ufficiu" - raffinatu, di cuoio, cun un altellu à 1 cm altu.
  5. Monkey . Hè calzoni stylishu per u vaghjimu cun un puntu allungatu, senza lacce, ma cun una ou duas straps. Cinture è e sivere funziona a funzione più bien decorativa, postu chì quasi tutti i monaciali sò sbulicati è sottumessu nantu à silenziosu è senza sbarcà. Tradizionalmente, i scarpi di l'omi fùbbenu cunsiderati, ma in l'ultimu seculu anu ancu in a versione femminile. Monki - i praticelli di pantu, cù faldidi è vistiti, ùn si trovanu assai raramenti, è micca micca solu, ma in cunglinda cù golf, calze, calzini o culleghi di colore.

Cumu sceglie u piu di u vaghjimu?

Quandu s'addunisce, assicuratevi di attentu à u grigottu è a forma di u piuvale. Sì avete "curly" pierdi cù un caviaru prontu, hè megliu per affaccià l'scelta in "vetru" o tacchi in forma di wedge. Ma quelli chì anu pussibuli relativamente recta nantu à tutta a longu, preferenza si deve esse datu à i mudelli di u "brique" - quellu chì hè ghjustu, taccu giallu. Damiani cù malati massi ùn deve micca selezziunate mudiche prudigi nantu à chjucchi sposti - anu pisificà l'imagine sana. Ma e donne fragili è femine sò simpliciamente esibuli, perch'elli anu da esse aiutu à equilibriu micca solu l'stile, ma ancu a so entera in tuttu.