Chì tempu hè megliu di sunbathe?

Sembra chì questa dubbia soe strana. Ma in fattu, sapendu quandu di sunbathe, pudete piglià un mantellu persistanti è attrattivu assai più. Inutile, l'ombra di cicculata vi sarba prontu, o più peggiu - u corpu hà da cremezzu spiagge, è a pelle burnt susseguenamente scorta da a strata.

Chì tempu di l'annu hè megliu di sunbathe?

Questa hè una altra pregunta interessante. Ma s'ellu capisce cusì à sunbathe degnu, hè diventatu chì in a realità ùn ci hè nunda nimu. U fattu chì in a versione ideale di preparazione per a stagione di a spiaggia sarà anticipatu. Hè per esse, per inizià a riflette nantu à quale tempu, hè megliu di sunbathe in u ghjugnu, hè dispremtu à sunbathe à maghju o ancu à a fini d'aprili. Serà utili à a pelle, è à a spiaghja ùn devi micca sentu cum'è un corvu biancu (in tutti i sensi di sta espressione).

In a primavera, i raghji sò assai lignevule è hè difficiule per elli per dà a pelle. Ma per preparà l'epidermisa per cattivà intensive sunburn, sò perfetti. Prima di l'iniziu di l'estiu, hè cunsigliu di cammello quantu possibili sottu u sole apertu o per avè parechje sessione in u solarium . Prima, lasciate solu e mani è faccia altri. Un pocu dopu, se u permettenu u clima, pudete furnisce di spurà davanti à u swimsuit. Imboccante à u soli ùn hè micca necessariu. In contru - hè moltu megliu di sunbathe durante i sportivi attuale - tennis ghjucari o volleyball, correndo.

À quale tempu di u ghjornu hè megliu di sunbathe in a primavera, hè difficiuli di dì. Parechje bè cù a testa di sunariata cù l'esercitazioni di uttugia. E scummità si ùn pò micca esse fattu nantu à a strada. Apertura a finestra nantu à u barcuni è travaglià quì. Di sicuru, questu hè menu efficaci, ma ancu.

Chì tempu hè megliu di sunbathe nantu à u mare?

In staghjoni lucali, ci vole à piglià bagni di mare in a mattina è à a sera, è u sole di più "perikoluu" - da 11 à 17 ore di ghjornu. Stu piriudu di u tempu hè megliu per assicurà à qualcuno à l'ombra. È ùn sò micca à confià nantu à u fattu chì a ropa di a spiaggia pò prutegevi di quelle . U tissutu ligeru ci ponu abbastanza per creme, a quantità di u lumière ultraviolet.

Chì tempu di u ghjornu hè megliu di sunbathe in mare di i paesi custiri? A cosa stessa. Ma ùn ci hè nimu di passà assai tempu in u sole. U primu ghjornu, i prucessi solari in generale ùn deve esse micca più di cinque minuti. Ogni ghjornu, u tempu spentu in u sole apertu aumenta.

Ùn vi scurdate micca quandu durante u bathing un tatu hè ancu presu. Inoltre, questu succèri più veloce. L'acqua refrattate i raghji di u sole, cusì parechji di i vacanze creanu, nat.

Cumu obtine un mantellu limu è persistente?

Per fà un tassu attore, ùn avete micca solu di sapè quandu di sunbathe. Hè necessariu puru observà diversi regule simuli:

  1. Prima di vultà à u sole apertu, ùn hè micca cunsigliatu di uttene cosmichi di u corpu, sprinkle cù l'acqua di WC o perfume.
  2. Assicuratevi l'adopru creme protettante di corpu.
  3. Solarium, a pusizione si deve cambiatu ogni deci minuti.
  4. Immediately after returning from the beach, rinsignate da lavorare in a regula è appricà un agente d'hidratazione à l'epidermisa.
  5. Quandu surtite da l'acqua, ùn pudere micca rubbure cù una toalla. I cunti di l'acqua cuntribuiscenu à un bronzu più veloce. Però avè curatu: in questu casu hè assai più faciule chì crede.

Pocu créate micca, ma a dieta duranti a stagione di a spiaggia ancu influenza a qualità di crematorii. A pelle prestu prestu in chocolatma si manghjatu:

Hè assai utile prima di un viaghju à u mari per bevi un cumplessu di vitamini, chì deve cuntenenu l'acidu ascorbic.