Culore di moda 2014

A nova staghjunata mette e so tendenzi proprie micca solu in i haircuts, ma ancu in u tilaru u capelli. Cusì, u culori di moda 2014 participa micca l'utilizazione di no solamente culori monocromu, ma ancu cù diversi disinni di culuri. L'ultima implica una cumminazzioni di sfumaturi friddi è caliu, è ancu cù culori di pastiglia cù culori più brillanti. L'obiettivu principale hè di sguassà a vostra individualità è l'attrazione.

Trends in Hair Coloring 2014

I culori principale per tutti i tempi sò neri, rossi è rubi. Solu chjese sò cambiani. Cusì, per u colore bionda, i cori più belli più rilevanti: caramello, cobre, oru. Puderete appricà cù l'agentie tonificanti chì sò facilmente chjappu. In quantu à u culore nìvuru, in questa stagione, hè impurtante per ellu à disturbu è brillarà u capeddu. Pi cunfruntassi di sta culuritura in 2014 avarà aiutu i capiddi geomètrici. Hè digià a moda di cunghjilla i culori negri cù purpura, blu è ancu verdi. Ùn serà micca superfluitu à u chjucu. Ma i toni rosati sò fittezzi per ogni largu di capelli è di qualsiasi haircut. E assai stylish looks l'effettu di u pilu brusgiatu è di e raghji profite è l'esterni di luce.

Novu in Hair Coloring 2014

Ricertamenti, l' ombre di u pilatu hè diventatu. Sta tècnica implica una cumminazzioni di dui à trè sfarenti sfumature. Hè appiicata da e radici, da u granu è finu à l'idee. Hè nutate chì in a nova staghjone, pudete applicà ogni paleta di culore. Per i più scandigliati è stravaganti, i manichi di tagliu è di taglioli per 2014 offeranu l'utilizazione di "pupi-colore". Questu hè blu, viola è rosa. Eranu megliu nantu à i short haircuts. In u pianu di a moda sarà un accentu di culore nantu à l'intricata, chì sò tingiti in un tonu separatu da u culore principali. Per questu, sò tutte l'ombra in pezzi cuntrastanti è pastell.