Cumu scorci da u pettu?

U tempu vene è a quistione di quantu rapidamente e currette currettamente di u zitellu da u pene ùn sia più menu pertinenti ca avà - quantu agisce la lactation. Sicura chì più prubblemente questu problema si sorgiornu quandu u zitellu solu "impiccà" nantu à u pettu è ùn ne hè più necessariu un latte di mamma, cum'è in a principal fonte di nutrimentu. Ma certi volte, dovutu per certe circustanza, hè bisognu di stà la lactation prima. In ogni casu, avete bisognu à prifiutà u figliolu di un trattatu predilettu.

Cessation of lactation: un passu deliberatu

Sì avete aspittatu à l'invinturación di a tacchizzata, a vostra mamma ùn hà micca a pacienza è l'oppurtunità, perchè, probabilmente, hà da fà affruntà parechji difficultà. Vale di ricurdà chì l'excommunicazione demucratica hè troppu cun gravità maiuriziunale per a salute di mamma. Per esempiu, per via di un surviglianza di u prugna cù u latte, una donna pò essa mastitis . Prestu chjesa è prublema, u trattamentu di u quali hè bisognu d'intervenzione medica. Inoltre, ci hè una bisogna à esse sprimi spressa u latte, limitazione di u fluidu. In ogni casu, da u cessimentu primu di i zitelli, i zitelli chì sò abituati un sensu di sicurezza è tranquillità, è dinò un cuntribuzioni longu à a so salvezza è l'immunità futura, sò più affettati.

Perchè ùn avè micca boni ragiò à impidite a saziatu, cum'è malatia o sfurzata furzata per un bellu pezzu, assicuratevi chì u zitellu hè prestu per mudificà à un novu livellu di a relazione "mamma-zitellu", chì ùn mancu ùn implica una intimità iniziali.

Cumu appendisce à u zitellu?

Specialista in u campu di l'ameglie, dopu aduprà numerosi studii, ghjunghje à a cunvinzione chì a più sicura hè cunsiderata cum'è un modu amuzzu di scucale u zitellu di u pettu. Hè una diminucia graduali in u nùmeru di applicazioni: prima in l'ora di ghjornu, da a notte. Eccu, prima hè pussibile tattighjatu di ricusà u zitellu in u pettu, per esempiu, prima di u sonnu di ghjornu. Sicura chì questu hè appiicatu à i zitelli chì anu familiarizatu cù l'attraversu principale è anu saciate assai cun un pianu "adultu", perchè pò fà senza un latte maternale. Inutile, a mulchera deve esse alimentata da a mistura. In novu, per aduprà u zitellu à a nutrimenta artificiale deve esse gradualmente.

Avà, per esempiu, avemu fattu copbuli cù u prublema di u ghjornu di l'alimentazione, ma a quistione più impurtante hè cumu di scorcherà u zitellu di u pettu in a notte. Dopu tuttu, in fattu, parechje marta sò cusì pronta per dà i pustusi in preghje perchè a mancanza di u sonnu cròcica causata da l'espansioni di u nostru ghjornu di i so figlioli per l'snacks. Comu regula, per annunzià u zitellu da u pettu in a notte, hè bisognu à avè pacienza è preparate un parate di notte senza vista di manera precisa. Sperate chì, in u primu, u zitellu si svegliate, ma invece di spassighjenu pò saccu silenziu, trappi, canta u catu. Gradually, a foglia sarà utilizata, è dorme tutta a notte senza despertar.

Ci hè un altru modu radicali di scansannu u zitellu di u pettu. Pigliu una longa partenza di a mamma (5-7 i ghjorni). In questu casu hè presumutu chì vede a mancanza di una mamma, u zitellu ùn dumandà micca un pezzu è per un certu tempu fighjà utilizatu per fà senza ellu. Di sicuru, ci vò esse cagiunendu chì a separazione da a mamma è a privisioni di mancii, ponu influenzallu u statutu emozionale di u foglie ùn in u megliu modu.

A voti, e donne decide di ùn dà un prugnu, anchi si dumande. Ma, a versione di u schelitu graduali, in queste mòglie l'attu di mummia radicamenti, questu hè, in un ghjornu, u zitellu hè tutale priva u latte maternale, sustituì l'alimenta cù una mistura o un alimentu adultu. Per rinfurzà i scuraghjiti è u duminiu di u picciottu di u criaturu, i sperienti ricumandenu chì e mo mare portanu una ropa chì coperà tutta u pettu è cumpensà a compensazione à u zitellu per una mancanza d'affettu è attenzione.

Di sicuru, vale di ricurdà a decisione di scorcherà u zitellu da u pane, a mamma devia esse sanu sicura in a piacè di u zitellu. In u nisun casu pudete privene un prugnu di i dolci di l'oghje à a malatia, a dentru attivu o immediatamente dopu a vaccinazione.