Jurnu di l'Angelu di Marina

U nomu Marina hè d'urìggini greca è significa "mari", "azur". Inoltre, stu nomu hè unu di l'epiteti di a dea greca di bellezza è d'amore di Afrodite.

In Ortodosia ci anu ancu parechji santoni chjamati Marina in onore di quale si celebrenze u ghjornu di l'Angelu. I marinesi anu dui dates pè u ghjornu di l'Angelu - u 13 di marzu è u 30 di lugliu.

U ghjornu di l'Angelu chjamava Marina in a fede Ortodoxa

U nomu di primavera di u nome sò celebrati in onore di Marina Beria (Macedonian) è a so Sister Kira. Dui figlioli chì anu aghjùtu adultu, deciseru di abbandunà a casa di i genitori nobili è si eranu ermitichi. E doncelli sughjetti stanu fora di a cità in un picculu dug-out è pigliatu l'alimentu solu una volta ogni 40 ghjorni. A so privacy sò viola solu per u viaghju à u Santo Sepulcher, situatu in Ghjerusalemme è u canisteru di Feqla in Isauria. Hà deve devi de note chì durante i dui viaghji Marina è Cyrus ùn aghjunghjianu micca nutriciu è suffreru tutti privazioni.

U anniversariu di l'estiu, annantu à u 30 di lugliu, hè cilibratu in onore di u Mari di Antiochia, u locu di nativu di l'Antiochia di Pisidia (ora hè u territoriu di Turchia). U so babbu era un sacrificadore, ma anchi era, hè stata attraversata da a fede cristiana. A l'età di 12, Saint Maryna hà ricivutu u battèsimu, per quale u so propiu pirsu rinunziò.

A l'età di 15 anni, a zitella era offru una offerta di manu è cori à u regnu di Antiòchia. Ma a so rilazioni era stata cambiata a fede, à a quali Marina ùn accunsenu micca. Allora era sughjettu à tortura terribili: si sbattulevanu unghji in u so pilu cù bèie, purtonu cù u focu. U terzu ghjornu di a turtura, i mannelli eranu mandati da e so mani, è una luz straordinaria brillava supra. Videndu chì sta gente amurizata hà prestu à ludà à Diu, chì inviertu u regnu. Hà urdinatu l'eseguimentu di u Santu è di tutti quelli chì crèdenu in Cristu. In quellu ghjornu, 15 mila persone fallevanu. Oghje, a Cresia Occidentale venereghja Marina, chjamendu a Margarita d'Antiochia. Molte chiese sò chjamati dopu u so nome.