L'invia di donna hà calanciuti i jeans

Hè una maraviglia invenzione di a moda muderna, cum'è i jeans calde for women - ùn hè micca cusì rara. In u modu anticu, assai, per suprattuttu, prefè di portà i pantyhose sottu i pantaloni chjappi, è più avanzati sò stati cun prudutti termali, ma questu hè o ùn sanu micca o ùn ponu micca troppu pantaloni in vendita. Sicondu a marca di u fabricatore in elli (jeans), l'insulante stessu, a forma è e funziunalità di a rossu puderia cambià. Piglianu l'alternattivi più cumuni.

Cumu hè u teatru illatu?

In contru à cuncepimentu cumuni, u funognu ùn hè micca cusitu à l'internu di i jeans, ma hè creatu da aghjunghjendu. Questa hè una operazione tecnulugia muderna, in u questu tessili particulari trattati sò aplicati in ogni superficie di fibre.

Tipi di ghjuvelli di i calzi invernali di i cali di a donna

  1. A palla . L'opzione più cumuna per oggi. Calamia Calami cù u furfisu hè in a più maghjina europea è americana. Stu materiale sinteticu, chì hè basatu nantu à u poliester, calienta bè è havi a resistenza alta a righjoni.
  2. In a bicicletta . Jeans cun un revestimentu di sta tipu sò cunsiderati più "naturali" per quellu chì sò più populares trà a generazioni maiò. Per u gradu di prutezzione da u friddu, una bicicletta faciule cun facilmente cun pendu, ma hè più prubabile di avè "spoils".
  3. In u pelle . Strictly speaking, this lindue ùn hè micca un fur furu in u sensu in quale avemu l'usu di percive. Una pruduzzione artificiale cù una sunnanna curretta hè una croce trà mahri è lana. In ogni casu, questu hè micca detattenu di e so proprietà di salvezza. Sfurtunatamente, hè più difficiuli di truvà ghjenti calzoni cale per i zitelli chì i primi dui opzioni.
  4. A lana . A diversità di a palla, a lana ùn hè micca cusì piacevule à u toccu, per quessa, a pesar del feticà chì calienta bè bè, ùn avete micca avutu un sensu di gastrunumia chjuche per esse trousers.

Una altra versione di l'insulation, chì si trova in jeans - hè tinsulate. Havi assai avvanzii, cumprendi una bagnu di hygroscopicità, ma l'unica marca chì utilizava tutte e so prudutti, è solu in mudelli umani, hè u Wrangler. Cridemu chì i so artighjini u so usu di mudelli di e donne, cum'è i rivisioni di i jeans di l'omi in Tinsuleit eranu summamenti pusitivi.

Marches induve truvate jeans belli nantu à piuperu o altru materiale:

I mudelli di calzini calzini sulforatu, borse, fur o lana

I stili di jeans d'invernu in parechni modi ripetendu a demi-stagione, solu in una varietà più chjucu. Pigliate una nova cosa, pensate nantu à qualchi punti fundamentali:

Perchè, per esempiu, rinfriscenu i jeans muri o joggings inverndu cumplementari l'armarii, induve ci hè digià un capo, assai braguti longu (tunecchi), tunici, suvelli voluminati è cusì. I travagliate ancu bè cù stivali di cocia, cum'è lapis in un vetru, o stivali com'è i ciclisti.

I mudelli diretti di i jeans in stu rispettu sò menu funziunali - sò più difficlii di mette in boots. Ma sò assai megliu cù sacchetti curti, chì formanu a silueta di ghjustizia è e proporzioni harmonii. Eattentivi à guardà i bianchi di donna in un altu fitu - ponu accustà cù ghjuvelli è svizzeri.

Paga è attentu à u culore - hà da cunnessione cù a staghjone invernu è micca micca troppu lumineghju.