Nutrition durante a piccula annata in u primu mesi

Quandu u zitellu hà vistu u nostru mondu, hà bisognu à adattà à un ambienti cumpletu. L'unicu alimentu di migliura hè u latte maternali, da ellu riceve tutti i nutrienti è i vitamini chì necessite. Per quessa, a menzione di a mamma di crescente, chì ella faciule ogni ghjornu, hè assai impurtante. Ghjè in questu piriudu chì u fundazione di a salute di u zitellu hè stituitu. Fighemu, chì nutritura di a mamma in a caccia d'alimenti in u primu mesi di una vita di u vostru detch differe.

Chì pudete manghjà una donna duranta di a tacchina?

I pediatri moderni crèdenu chì una mamma d'infidate immediata di a nascita pò in principiu cumprà in a so dieta guasi tutti i cogni chì hà manghjatu durante a gestazione di u zitellu, se ùn fate micca allergià. Pruvate micca di pruvà una cosa novu è pocu spumante: queste pruvemu deve esse introduttu in u menzu di u menu di a pocu. Fighjà cunfessiunate caratteristiche di un alimentu à a tacchizzà in u primu mesi dopu a nascita di u zitellu:

  1. Pueramu immubiliare assai. Per a so preparazione, pudete aduprà u sughjettu, corn, cereali di u riso. I sperimenti cunsigliate u viticulu di cucina à l'acqua, è sè stessu vuleva usà lattice per questu scopre, dilune à a meza di l'acqua. Tali platti avianu bisognu di una consistenza liquida, ma ùn valenu aduprate simule fungi chì cuntenenu i conservatori. Ùn puderebbe sborrata prima di coccia: questu induce à a furmazione di cumposti carcinogeni.
  2. U primu platu hè assai difficiule di manghjarete senza pane, ma hè megliu per a mamma d' averrea à utilizalli bezdrozhzhevye prodotti di pavimenti, cottu nantu à u centu o a farina di granu.
  3. In a menù di una donna chì hè ghjustu ghjustu a matri, hè necessariu di cumprendi vegetali - un impaladore dipositu di vitamini, microelementi è fibbra. Permettenu debilisce u travagliu di u vinu digestivu dopu à partitu è ​​ancu pulitificà u corpu. Per quessa, a nutrimentu di una donna duranti a saziastru in u primu mesi dopu a nascita devendrà un usu di u zucchine, patate, zucca, coliflor, cipudine, zucca in coccu o stewed. Ogni verità, cum'è l'asciutta, u pumadoru, u pienu, i pepino, finu à u megliu ùn pruvà, è l'insalate da viti crudu: in u zitellu pò causà còlicu.
  4. I dolci dolci artifiċjali è a farina in questu pezzu hè cunsigliu per limità, ma parechji frutti per trattà è hè accettatu. À a fine di a settimana dopu à u nàscita, a mamma pudete pruvà manciari è pira (ma solu solu gialli o verdi), è di banane (micca più di 1 unità per ghjornu). À a fine di u primu mesi, pruvate un alberghu, pezzi, prugna. In ogni casu, anu da regalarle a so mum: introduce pocu ingressu à a dieta, micca più di un novu in 5-6 ghjorni, sempre osservendu si u zitellu hà prublemi cù un fesso, irritabiltà o rinforzu di a pelle.
  5. I beverages sò un elementu mandatu di nutrissione durante a piccula annant'à u primu misi di a vita di u zitellu, perchè a mamma hà da piglià i cura di u latti per vene in cantità suffine. U spiccioli, l'acqua carbonatata o zuccà di a vendita ùn fate micca bè à u to baveru. Ma u tè verde, i compoti di i frutti secchi, infusori spezii d'infusassi per a crescenza in a lactation serà più ca l'appruvazioni.
  6. In a dieta di a mamma in u primu mese di benzini includenu carne di cuniggi, gallinacciu, in parechji - oghje u vallée, se u mulinu ùn possa micca allergii. Se ti piaci l'ova, dà preferenza à a chjamata.
  7. L'età di mammali in questu pezziu duveraghju manghjà i latti di latti: u furmagliu casatu, u latte furmagliu fermentatu, u iogurtu naturale è a crema agria. Puderanu cunghinu cù biscuit biscuit.

Categorizamenti ùn pudete micca manghjà pate nucilati, affumicate è fritto, maisonie, pasticci, pasticci, cicculata, carne grassa, agrumi è altri legumi è frutti di tonalità brillanti in forma prima, funghi, salcicchi.