Perchè ùn ci hè nisun mensu annu durante u pene?

Dopu à u nàscita di u zitellu è a siparazione di a placenta, circa 300 ml di flussu di sangue, è l'utru hè urientatu di cuntrattallu, affannicendu l'heure. Dopu dopu à u nàscita di u zitellu, a cavità utru hè più piacevule cum'è una superficia di ferita, po è piglia u tempu per restituverà solu a so mucosa ( endometrium ).

Dopu à l'ultimi 10 i ghjorni, u sangue è i coaggiu di sangue pò esse liberatu da a cavità uterina, è a purtata d'acqua (lochia) hè pussibule durante 1,5 mesi. In a norma di a purtata a sangue hè stata un pocu (una donna cambia a gasta ma più spessu di 1 ora in 2 ore), se a scaricamentu aumenta - possibbilmente a partenza postpartum (in particulare se chjappu in u utru è l'impussibilità di a so contruzione curretta).

A securizione serosa ùn anu mancu cuntene impure purulente, se u so culore o l'olore cambienu, a temperatura di a temperatura corporale - sò questi signi pussibuli di inflamazioni in a cavità uterina (endometritis) è avè cunsigliatu un duttore. Hè perchè 1,5 mesi chì una donna ùn hè micca cunsigliata per esse sessuale dopu à partitu per via di a pussibilità di purtà l'infezzione finu à chì a mucosa uterina hà recuperatu.

Restaurazione di u mesi dopu a nascita

Se u piriudu postu hè senza specificità, è a donna ùn hà micca pittendu, da quasi 56 ghjorni da a nascita a cavità d'utru hè restituita, è 10-12 simpati dopu a nascita, a donna hà u primu periode menstruali. Pò esse diventate da quelli chì eranu davanti à a nascita (per intensità è durata). 2-3 simuli è postuli irreguali mensili sò pussibule, è da pocu à pocu tempu u ciculu di una donna torna à u normale.

Assenza di menstruali dopu a nascita: cause

Prima di tuttu, l'absenza di ogni mensili dopu a nascita pò esse causatu da amenurrea aducazione. L'hormone prolactin , chì hè pruduttu in e femali in lactante, ùn stimulu solu a produzzione di latti, ma ancu di l'inhibitoriu di l'ovulazione, senza chì u mensuali ùn si trova micca finu à a matri alimenta u zitellu. Prolactin pruteghja puru una donna d'esse anzata, siddu nutra u zitellu annantu à u 3 ora cù un pausu di noite di più di 6 ore. Sì una donna hà amparatu pezzatu un zitellu, po esse dopu un pene ùn anu una manca mensili o più (finu à 14 mesi), ma questu hè raru.

In solitu una donna ùn pò micca eseguitu per esempiu un schedariu, è cù l'intruduzioni di attraversi, i ruppi di l'alimentari pò aumentà. Ancu una mala funzione hè abbastanza à causà l'ovulazione, perchè ùn ci hè micca un pezzu di tempu dopu à u nàscita - ùn si distesa: a prublema impurtante da l'absenza di nascita mensuali dopu à u nàscita pò esse un accuminzamentu rapidu di una seconda gravidanza, in particulare in un ciclu micca regulatu.

Se a menstratura era almenu una volta (è si pò ricuperà in ogni mumentu ancu in eterna), a ghjente ùn l'avete pratactina puderebbe scantarminà, è a gravidanza. È, se ci hè stata una tardanza in u seculu dopu da u pene, è ancu i sintimi simuli di a toxemia, hè megliu di fà una prova di gravidanza.

Un altru raggiuni, per quellu chì ùn ci hè un mensu dopu u partitu, hè u prucessu infieraturu di l'ovari ca causanu disordini hormonal in u corpu. Di i mutivi pussibuli per vultà ci sò tumori di l'utru è i ovari.

Una altra malatìa chì provoca disturbazione di u ciclu menstruali dopu à u nàscita hè endometriosis, chì spicializeghja in particulare dopu intervenzioni kirurgiari nantu à l'utru (cesarean section), dopu à partitu cù molti rupti è traumatizazione di u canali di nascitu.

A dicenu quandu hè esse solu esse risposte mensili per una donna, speciali anziane, hè casi realista - ancu cù l'alimentazione regulare 2 mesi da u nascita, l'ovulazione hè pussibile. Ma si a mancanza di nutrimentu mensu di u zitellu ùn hè micca un mutivu per u panicu, hè una occasione per l'utilizazione di contracepzioni, postu chì dura 3 anni pè restaurà u corpu di a mamma dopu à u nascita di u zitellu.

Embaricu prima di questu tempu porta à l'espansione di a mamma è a cantina insufficiente di nutrienti necessariu per u prublemu vicinu. E se una donna ùn mancanu u zitellu, è ùn sò micca cuminati in più di 2-3 mesi dopu a nascita, avete da cunsultà un ginecologu.