Quali faldes sò in moda in 2014?

Festi occupanu i lochi principali in u vestitori di e donne di moda chì apprezzanu a feminità è l'eleganza. Per quessa, avete bisognu di sapè cumu questi li brandisti chì anu preparatu per sta staggione, e quali fabulosi modi per u 2014 ci vole prestu.

Salute di u 2014

I pruduttori di sta moda anu anu dimustratu mudelli grandi di càsera, velvete, suede è di culore. Hè sti materiali chì piacenu verificate di e donne di a moda chì prefè di portà feste in sta fiada.

Oghje ùn sò micca limite strette, perchè pudete fà fà selezziunà u mudellu chì ti piace, basatu in u vostru stilu preferitu, u cuteddu è u culore.

Dammi stravaganti, sicuru, seranu allughjatu da a fur, chì hè presente in parechje cullizzioni. Per esempiu, Carolina Herrera hà hà appiccicatu una falda longa in u pianoforte cun una decorazione di fur. Ma parechji pilute di pilute parvene manidu o fora di u saccu, prestu aiutà à i mudelli di u focu. Interessante imaginerete truvate in Chanel, Prada è Alexander Wang. Fate bella bolognevye faldes, un elegante stil con una bracciale chì mostra a famosa marca Miu Miu.

Cù a ropa in buttuni di stili cummirciali da i draghici di costume hà vistu bè. Puderete esse stili trapeziunali, faldes-pencils, è mudelli in u pianoforte.

Fasgone beaux 2014

U primu chì tenete attente, riviseghjani i modelli di moda, hè chì a cintura overstazione hè in moda comu mai! Cinta striscius sò stati cunghjuntati cù perli, pietre, stivaletti, ricami. Dopu à questu, a siluetta adopra a furmazione di un ramellu di sardinia, facendu periscentà certi difetti.

Particulate assai sbagliati, decorate cù bascu asimmetrici è flirtu. Ichiuzzi glamurati fatti di u pelle, zusati di slant, sievi e buttone. Tuttu pare pare un scogliu di glam rock chì hà longu guadagnatu u cori di assai zitelli.

I so artighjini spessu spessu inspirati in l'ultimi decennii. Allora quì hè una splutazioni magnificente, cù saluti di l'anni 50, cù facilità è facilità volta in u mondu di a moda. U trimme di cordone aghjusta sophistication e romanza. Ricerdu solu chì questu stili hè adattatu solu per fimmini maggetti.

I pruduttori di moda cunsiglianu per attentu à i mudelli stritti di capite femminile 2014. Comu cima, una cammisa, chaqueta o ghiaccera solu hè un ideale.

Purtinu cù fugliale sò diventà più frequente, grazia à a so praticità è a versatilità. DKNY, Balenciaga è Calvin Klein sorprendenu cù una diversità di decoru in a forma di rivets interessanti, lamponi è strapiati.

Modellu longu di a fala 2014

A popularità serà pezziata di faldeballi 2014 nantu à u palme hè sopra à u ghjinochju. Questi mudeli stanu belli in un performance monofoniu, com'è suggerimenti da Rochas, Blumarine è Nina Ricci.

Futtogliu cù l'odore di longu midi, cù taglioli piccati, schernà u vostru persu sessu. I mudelli siveruivi sò assai ricunnisciuti in i novi cullibuti da Donna Karan , Balmain è Christian Dior.

Fighjà fermu à i rotuleti di u fold in 2014, sò counter, arcu o unipatu. A durata pò esse o mini, o maxi, è, sicuru, à i ghjinochje. Questi faldini stà belli in u spettaculu di i tejiet d'aire (sita, satin, organza).

Vulete amparà tutta a biddizza di i vostri legs slender? Allora i fioretti brillanti di u mini 2014 tardi sò ghjè per voi! Straight, voluminous, with ruffles, toffelli o borselli. A cosa principal hè chì i culori sò saturati è caliu in primavera. Per esempiu, u soce giallu, aranciu, rosa, blu è pistachio. Ddi faldes sò ricunnisciuti com'è un successu da a primavera-estiu di u 2014.

Sembra simplice è più in moda. E tuttu, perchè l'invente di l'idee di i nostri dissenyaturi ogni annu, è si suscitanu cun excelentes novità.