Stile di i 30i

Quandu un paese hè vicinu à una crisa ecunomica, u mondu ùn hà micca rilestu di a Gran Depressione, pare, chì modellu di a moda pudemu parlà? In ogni casu, l'epica di i 30 hè statu ricurdata solu per questu, ma ancu da u rinuvamentu di a feminità è di l'attrazione. I mudelli di a donna era significativamente distinta di costumi di lussu è di salottu. Siluite rigulare è u tonu restuu, cunghjunghjenu cù un toccu d'eleganza, hà cercatu in una nova luci. L'ideali cambiati è di e donne - seriette, castità è razziunalità, ocultazione è sapetezza.

I caratteristiche principale di u stilu di i 30

I tragetti di sti anni si sò più naturali è menu strammi. U vistitu di l'estilu di i 30 hè sempre enfatizatu a cintina. À u cori di a maggiuranza di i mudelli di i ghjorni mudanu quadri, e spalle, cum'è suldati in uniformi. Un effettu similare hè statu creatu cù l'aiutu di capi speciali, spalle, scarpi o capiglioli di farfalla. Vestiti per celebrazione spessu decorate cù pelli, fioi o sparkles. A spalle era nudi, è u scuzzulu cunfruntatu a dignità di e donne. Nisun menu pocu pupulari sò prudutti cun una cintura baixa in u stile di Chicago. E donne, cumplementarii lu cumuni cun perli, capelli luxurii, lace è guanti, hà attrautu l'ochji di a mezza forte di l'umanità.

In quantu à a longa propria, i travaglii di i cumpusitori di mafii ponu esse "in piena", è cù a durata di u midi. E culori fù sceltu universale, per esempiu, neru, biancu o beige. Ma i ghjovani ghjurnati chì daveru in un cabaret labellu vistimenti di brillanti variate sfarenti.

Pettini in u stilu di i 30 anni sò ancu cunnisciutu parechji cambiamenti. A moda includia cunchiglia eleganti, ricchi è diliziu cù u charming styling, ricorda à l'onda mare. Restraint è refinamentu manifestatu in tuttu. I dami accettati i so capelli cù velu, capelli żgħar o cilesti lucali, chì eranu supplementati cù piumi. I prupietari di longu pilu spécialement hà pruvucatu cù volumi, chì creanu splendore cù l'aiutu di piuvitù.

In quantu a cumpagnia di i 30, Hollywood hè a principale influenza, chì dimustrò l'appellazione femminile in tutta a so gloria. Stiletti glamorous da e pantalone sò divintati l'ughjettu di l'imitazioni. I fonti principali di u maquillaje di u seculu passatu sò labbra rossa brillanti, ochji chiaru bè cù flecculati negri è pulitici longi. Inoltre una di e qualcuni di questa stile era a finta e longa cella di e donne. Pale faces with a blush bright were replaced di refined and aristocratic images.

Da tuttu questu pudemu cuncludi chì a moda di l'anni 1930 era veramente unicu è, anche a so simplicità, elegante è ancu luxuali. In una parolla, e donne anu amatu per mostrarse in tutta a so gloria. È l'stile di quelli anni hè una tendenza chì hè sempre pertinenti à stu ghjornu.