Syphilis hè curable?

A Sifilisa hè una di e malatie venaleali più periculosa. L'attività di i battìlie causendu da a treponem, trà e spioteci, ponu a consecuenzii severi, di quali unu pò chjamarà danni à a pelle, sistema nervoso, liver, vini è cori.

A persona infettata, sicuru, prima di tuttu preoccupa a quistione, sese hè possibbi à guariscenza a sifili?

Sì i prucessi indicanu a prisenza di a malatia, u trattamentu cumincià à principià immediatamente. È, a più cunsulata, a sifilia hè una di e pochi malatie chì hè quasi curabile.


Comu cura l'sifili?

Ci hè parechje schemi di trattamentu di droga, è a so applicazioni à ogni paci indettendu di u gradu di trascuratori di a malatia. In regula, hè necessariu di introduzione ripetuta di drogues antibatteriichi cù u cuntrollu di u laboratorii sussegwenti. Un pianu di trattamentu detallatu hè fatta da un venerista.

Pudemu i guariscenu a sifilia?

A diversità di virus insidiosi, Treponema pallidu era è resta curazze per a penicillina normale. Questu significa chì a sifilisa ponu cura cù l'antibiotici.

Allura, e prova da a curabilità di sta maladugia sò i seguenti fatti:

Ma sì avemu a guariscenze sifilisa cumplittamenti, hè un tema controvertitivu. Ci hè quessi casi isolati quandu a risposta serologica à a sifilisa stalla postivu ancu parechji anni da a cura. Questu hè dovutu, prima, à e caractère individuale di u pacchettu, in segundu, a transizione di a malatia sottu a influenzà di e droghe in una forma inactiva è, in terzu, à malfunzione in u funziunamentu di u sistema immune, quandu a furmazione di l'anticorpi hè sfrattate.

Ma avemu sempre tenutu sempre chì sta immunità à syphilis ùn esisti micca. Questu significa chì ancu dopu à ricuperazione, ponu novu infestate.