U primu trimesteru di gravidenza - chì possu fà chì ùn pò micca?

A nutizie nantu à a maternità propriu faci ogni donna preoccupatu. Certu, cù temptation particulare è ansietà à a so nova pusizione sò e donne, per ellu chì u gravidanza hè un eventu longu cusì esperatu. Ma ancu quelli omi, chì i piani di u nàscita di u zitellu ùn sò micca passatu, postu chì avè rializatu è avè pusitatu rimborsu sviluppu, sò ancu avè principiatu à interessà a quistione: chì possu è chì ùn pò micca esse fattu in u primu trimesteru di gravidenza.

Ciò chì pò esse micca fatti in u principiu di gravidanza?

Tiny manigli e peddi, sordi senza desideriu, u primu "aga" - assai prestu un figliolu o figliolu chì facenu i genitori felice cù i so successi. Ma in modu di sperienzià sta felicità è senti a cunclusione di un neonatoloogru: "U to babbu hè assautu sanu", a mamma expectante hà dettu capisce chì in questu staghje u rispunsevuli principali di a vita è di a salute di u so piccioccu si trova nantu à ella. Accuminciannu cu u primu trimesteru di gravidenza, una donna hà avutu accertà chjaramente ciò ch'ella pò esse, è ùn pò micca, è, se ne necessariu, cambia u so modu di vita è di abitudini. Sì, sì, hè da u primu trimesteru, quandu cumencia da u primu ghjornu di l'ultimu menstruazione è dura dura di 12 simane. Stu piriu hè cunsideratu cum'è a più periculosa è insidiosa, perchè ùn sò micca cambiatu visibilii in u corpu di a donna, ma una piccula vita in ellu si sviluppa à a gran velocità. À a fine di a 12 simana , l'urgani è i sistemi di u caprettu sò digià formate, è pare chì una copia ridotta di un adultu: pensi, legs, occhi, bocca - tuttu hè in locu è funzioni di tuttu.

In attu, perchè, per fà cunnosce a lista di "chì possu è ponu micca" una donna hè megghiu di principiu di u primu trimesteru di gravidenza.

  1. Ùn ci vole micca micca micca cunfirmate di e mamma chì: a vita hè suggetta à e règule di alimentazione sana, ci hè un postu per caminari fora di l'urdinava, è l'alcoolate è u fume eranu sanu sante sottu prusure rigulari. Questi chì a donne avemu bisognu più à seguità a so salute, in particulari, fate cura à u culore è a cunzistenza di a purtata di u vinu, reduci l'attività fisica, ùn levite micca pesi (più di 5 kg), evite situazione d'accentu whenever possible. Avete ancu esse più preziosu cù i medicazione. Perchè ancu i rimesti banali per i friddi à u principiu di a gravidanza pò dannu a salute di migliori. Ùn viaghjerà manghjatu è u trattamentu di l'erbe è l'altri rimedii tradiziunali: quelli di elli pò ancu pruvucà l'abortionità o l'esse di u fetu.
  2. In quantu à e donne chì, prima di a gravidanza, ùn anu micca particularmente accolta un stile di vita sana, hè u tempu di riavaluate i so valori è di priorità. Per pudè, per suprattuttu, vale nutà u rifiutu di i cigarettes è l'alcool, in pocu cambià a dieta. A menzione di a donna chì incinta si deve esse di i so prudutti utili: hè casgiu casu è latte chì cuntene calcium; frutte è ligumi, ricchi di vitamini di diversi gruppi, carne è cereali. U rimborsu duveranu esse da esotica è prudutti pratichi, chì ponu causà ingrossu alimenticu è embriko di u corpu. Se l'esercitu ùn hè micca apparsu in l'urdinaria di a futura mamma prima di l'gravidanza, da quelli di i registri Questu spaziu hè megliu abbandunà davanti à a nascita di un zitellu. Perchè una carica unaccustomata extra in u corpu pò avà ùn ghjucate micca in favore di mamma è di u zitellu.

In cunclusioni, vogliu dì chì u gravidanza, sicuru, ùn hè micca una malatìa, ma hè una bona ragiò à principià a cura di sè «amatissima» hè più preziosa, per sferisce i preoccupati innevuli di i prughjetti "ardenti", ridiculesi disputa cù patroni è culleghi. Questa hè una occasione per vìviri vitamini, piacerebbe cun bè ghjatevesi utili, è quarchi cosa nova. In questu pezzu di a vita, ogni donna hà tuttu dirittu di gudirà l'intimità cù u so cumpagnu è esse felice. Quandu avete a tòxica, a fatigue è u malignità passanu, è in a memoria ùn ci sò solu ricordu ghjovani, cum'è sottu u coriu criscianu è u zitellu figliolu nascit.