U travagliu vivu è mortu

Per via di i prucessi elettrolisi simplici, hè pussibule impartisce una sustancia cun u pusessu positivu o negativu. Questu hè chjara com'è l'acqua viva si trova è u mortu - u trattamentu cù u liguu ionizatu s'hè fattu pocu riprisentatu, ma pochi sapi per què hè efficace.

Pruduzione di acqua morta è viva

Avà sò assai pruduttori chì sò basati nantu à miccanisimu elettrolitici. U dispusitivu per a produzzione di viva è acqua muerta pò esse realizatu ancu in modu indipendenti. In fattu, hè un cuntrariu cù dui elettraschi (cattodi è l'anodu) in altri fronti. In questu casu, versu una valeur metalica cargado positivamente, ci vole à esse un saccu densu, pudete dinò di tela densu. Dopu a cunghjuntà u dispusitivu à a reta di electricità, avarà da morta d'acqua (acidica), è in a parte restu di u cuntinuu - vive (alkaline). A diferenza annantu à queste si trova in u ph phicu: l'attività di i iocu di l'idrogenu in u liquidu.

I beneficii di l'acqua viva è morte

Soluzioni di u liquidu activatu (catholyte è anolyte) fede riesce parechji proprietà. Allora, acqua nurmale imposti, viva, pruduci una desintoxicazioni, regenerate, immunomodulating, attivu stimulante biostimulante. L'elettrolitè cun ioni pusitivi hè un antisépticu è l'attività antibacteriale, in particulari di ligere lezzione dermatulogica, hè utilizzatu com'è agenti bactericidali.

Propizziu è applicazione di l'acqua morta è viva

L'esurtazione di l'effettu di l'effettu di liquidi causanu a so splutazioni in a terapia di assai malatii.

L 'acqua mortica:

Living Water:

U trattamentu cù acqua viva è morta

In a malatia inflamatorias di a nasofaringe (angina, rinitis, bronchitis), hè cunsigliu primu lavorisce i membranze mucosa cun una risposta sulitariu positiva, è dopu avè un líquante alkaline. A terapia hè realizata entre 3-5 ghjorni finu à chì a sintomatologia scorri duce.

Per trattà i malati di u sistema digestivu, in particulari gastritis, colitis, ultracere, l'experti cunsiglianu di pudè aduprà acqua viva durante 4 ghjorni. A prucedura si realice trè volte di ghjornu, a quantità di liquid hè a mezza vetru.

Particularmente efficace sò e solu suluzioni in quantità à e malatie di l'esfera sessuale femminile. Hè necessariu fà douches ogni ghjornu: in prima anolyte, per a disinfettazione, eliminazione di bacteria è fungi, è poi di catholyte. Questu avete aiutu per trattà nant'à a infestazioni rapidamente, rinforza a microflora nurmale di a vaġina è guariscenze e dannu internu à e membranze mucosa in a forma di ulceri è erosione. Hè curu chì u metu prisentatu facilita a terapia di candidiasis, ureaplasmosis, gardnerellosis è mycoplasmosis. Un cursu longu di a terapia ancu permette di curà l'erosione di u cervicu.