Un ottoman per u passaghju

L'ottoman, in esencia, hè un banquet miniatura. Ùn ùn hè micca un respiro è rete, a sede hè solu creata per una sola persona, hè assai stabilitu. In u passagera, un tali elementu di mobili hè più cà appiccicatu - pudete posa à pusà nantu à questu, cambiassi i scarpi o aspittà per quarcunu. Una varietà di formi è tappezza vi permette di sceglie un mudellu chì cresce più in l' internu di u passaghju è sfascià a so nutizie.

Caratteristiche frette sulciate per u passaghju

Per i passageri compacti moderni, i pittimani petitsi sò diventate una opzione micca alternativa. È, in contraste à a stanza "fratelli", sò più funziunali è pratichi. Per esempiu, sottu u so postu modestu ponu accade un prestu per parechje parigli di mantellu. O in un boxu sottu u pouf pudemu pudite magazines è ghjurnali. Ci sunnu cose chì pò esse situatu sottu u sediu?

L'ottoman cun un cajigera in u corridor combina perfetta comodità è praticità. In u passagera, tutti i mobili hè chjuchjarru, cumperu i pruveni acchianati sò una piccula altura - circa 40-45 centimetri. A prufundità è l'larghezza di elle pò fluverete, è dinò a forma. Pò esse tondi, semicirculari, ovale, quadri e rettangulari. Ma i puffs di designu ponu esse formi strammi per sceta in u cuncettu di u generale.

Cù a so presenza, puderà affucà a nostra vita più faciule. Aghjustenu chì hè assai piacevule à pusà per allughjassi in riformi o pozzu a vostra bage nantu à una prufundità.

Certi varianti di frette sulciate per i corridelli:

Inoltre, l'ottoman pò divertezza in stile. Pò esse un otomanu classicu o un pouffe in u stilu baroccu. L'aderenti di tutti naturali si apprezzà l'ottoman di u so ratanu in l'ecunòculu. E amatori di tutti i novi cum'è l'ottoman in un strumentu d'alta tecnologia cù i peri di chrome metal.