Un sapore di saviezza - tutte e cose di creazione è trattamentu di l'ottu

A manduca umana hè stata fatta da l'età di 22-27 anni. Questu tempu devendenu 32 molari, 16 nantu à e cima. Terceri molars o "vuci" eruzione più tardi, da 17-18 anni. Per via di questu, anu ricivutu u so nomu ben cunnisciutu.

Chì ghjè a dentatura di saviezza?

Tutti i molars anu una struttura identica è quasi u stessu numaru di radichi. "Ochè", a dentizione di saviezza hè nisca eccezzioni. Hè custituitu l'elementi seguenti:

A sola diferenza tra u dintu "ottu" è i molars standard hè u piriudu di a so eruzzioni. Accumenza à a furmazione à l'età di 6-7 anni in a mandibula. Gradually the wisdom tooth increases in size (mainly the crown part and the pulp chamber). À l'età di 15-17, e radici cumincianu a furmazione, per via di quale creazione diretta.

Quantu labellu di saviezza vene una persona?

In u 92% di a pupulazione di u mondu, i 4 terzu molars sò furmatu, 2 nantu à u mandibula superiore e più minti. Ci sò parechji (circa 0.1%) anu 6 o più "eights", quarchi ùn formanu micca à tutte (circa 8%). Quantu quantu di denti di a saviezza vene criscinu, affetta:

Avete bisognu di denti di saviezza?

Dentisti avivanu prusperatu chì l'entezione sottu cunsultatu sò organi vestigial. In i zitelli muderni, l'adenzia primaria di u terzu molars hè sempri osservata - una cundizione in a quale chì e dui radichi di a dentizione di saviezza è a so parti corona ùn anu assenza. Questu hè duvuta à u cambiamentu in a dieta di l'umanità. In seguitu, a ghjente hà avutu a manghja più alimentu rusticu è solidu, chì avianu aduprà a dimensione di u mandibula. U sviluppu di a civilizazione hà adupratu a preminenza in a menzione di platti più diluri è piazziali, chì ùn deve micca bisognu di a superficia di masticà.

A dentalla di saviezza hè un molar residuale, chì era necessariu per i primitivi, ma hà longu perdutu a so funzioni. Ùn a più parte di participà à u prucessu di masticu, per questu ùn hè micca una parte impurtante di u machina. In teorizianu, "ottu" pò esse utili in prutetti com'è un supportu per u ponte , riparazione di l'attaccuvatore o di u clammer. U più spessu u terzu molar hè eliminatu da u risciddu potale chjamatu u so criscinu hè assuciatu:

Quandu i culturi di a saviezza creciate?

L'Eregione di i "eights" si trova individuale per ogni persona. Tutte quattru parte di u terzu molars anu creatu à tempu, ma più spessu appieganu unu à u mumentu. Si u cuticu di a saviezza hè cutatu, parechji sintomi disgustati sò sappiutu, assai persone anu cumplicature in forma di inflammazione è suppurazione di a gomma. A causa di a cessation of the growth of the jaw for the "eights" there is too little room, so their appearance is accompanied by a syndrome of pain.

Quandu facenu i denti di a saviezza di crescenu?

L'età standard di u quale l'eruzione di terzu molarsi hè di 17-18 anni. A volte una sola dentatura di saviezza cresce in u periodu definitu, è u restu più appressu, à 27 anni massimi. Cchiu` appressu lu G8 ùn avè mai scuppiatu. A spessu, u terzu molar hè cunfunditatu cù pericoronitis, chì hè stata nantu à u fondu di danni à a cappa mucocutaneous nantu à a corona half-recovered.

Cumu a savurzza dentale medisci - sintomi

L'Eregione hè accumpagnata da signali dispiacèvuli, stimulating a person to seek help from an dentist. I sintomi sintomi di sapienza di i sapè sò i seguenti:

Sì a terza moltu dentale (a "vuci", saviezza) ùn stalla nunda o in forma incorrecta, ci sò cumplicati periculosi:

Perchè ùn cresce i dentici di saviezza?

Certi cose ùn anu mai scuntutu i prublemi di supra. Spiegazioni, perchè ùn anu micca u denti di saviezza in adulti, solu dui. A prima opzione hè l'adentinae di u terzu molars. In questu casu, u G8 simplificava micca in a zitella. A so assicuta assicurata hè summamente rara, principalment in i zitelli nascuti dopu à l'2000. A più frequenza ci sò solu 2 molars (suprana o più bassa).

U sicondu mutivu chì u pruduttu di a saviezza ùn eru micca esse una retezione assulita o parziale. In questa situazione, u G8 finiscinu finarmenti, ma ùn pudia cultivà. Questu hè dovutu à a so situazione incorreitamente in a cavità mandarina o manca di spazi libbiru in a dentione. Questa varianti di u sviluppu di l'eventi hè cunsideratu periculosa, perchè u terzu molars retouched conduce à a distruzioni di e razzi vignitivi, a inflammazioni severa, l'aparicio di neoplasmi in i chjassi, i malatiei neurologichi è altri patologii.

U zitellu di a saviezza fessi - chì fà?

Sensibilizazioni di u disgraziatu durante l'eruzzioni di u G-8 pò esse classificatu qualità in luce è periculosi. Sì a dentalli di saviezza fate, i motivi sò dinò:

U zitellu di saviezza cresce è fate

U simpondimentu scrittu hè sempre accumpagnatu da a eruzzioni di u terzu molar causa da a rupture of the tissue tissue. Quandu u "vuce" crescente dentate, s'imbuffa è rende rouge, pò esse un sperendu chjuche. Sì l'inflamazioni sò debbuli è ùn ci hè pus, fate cù u prublemu presentatu facilmente è in casa:

  1. Limite a carica nantu à a dentru di a saviezza di crescente, pruvate micca di masticà l'alimenti sòlidificatu da u partitu induve hè sparendu.
  2. In a matina, in mezu di u ghjornu è in a sera, rinfriscà a bocca cù una suluzione di Chlorhexidine per 1 minuti.
  3. Immediately after treatment antiseptic, lubricate the gum with HOLISAL gel.
  4. Cù un sindromu di dulore forte, pigliate un analgésicu non steroidale - Nimesil, Ketanov o di qualsiasi droga similar.

In ocasu, i raghjetti di listessa ùn aiutanu micca pè ridistà i sintomi disgustati. In quessi situazione, u dolore pò esse causatu micca solu per una luminu di inflamazioni gingivali, ma ancu per a prissioni da u G-8 à i denti adiacenti. Se ci hè un suspettu di stu prublema, pudete contactà immediatamente cun un especialista. L'arrangementu incorreu di a corona di u terzu molar pò diri à a distruzioni di e razzi vicini.

A dentalla di saviezza hà infartata

Quandu u crescita di u G-8 cuntene assai longu è dolorosa, a pericoronaritis spessu spessu. Questa hè una inflamazioni aguda di a cappucciu mucocutane à u terzu molar, accumpagnatu da a liberazione di una gran quantitata di pus. A sapientia dolce di a saviezza, in particulari in a presenza di a caries, pò pruvucate consegni severi, finu à a sepsis. Pericoronaritis hè firmata solu da u dentista, hè impussibile di trattà questu solu.

A dita di u "ottu" hè stata trattata o eliminata?

L'opinioni di i medichi nantu à questa tema hè statu diventata. A decisione di rinfurzà a dentatura di saviezza in una situazione specifica hè accettata solu per un mèdic diploma cun l'accunsentu di u paci, basatu in l'indicatori:

I medichi moderni chì praticanu in i paisaghji sviluppati di l'Auropa è i Stati Uniti anu una risposta negativu à a quistione si u dentale di u G-8 hè trattatu. Doppu dentali progressivi hè accettatu per sguassà immediatamente i terzu molari immediatamenti dopu a so eruzzioni, spessu tutti in u stessu tempu sottu anestesia generale. Hè cresce chì u G8 hà più amuzziati chì i benefiziosi perceduti.

A splutazioni di dati di Savie

U prucessu scrittu hè una manipulazione standard in dentru dentru. Ci hè una eliminazione simplice è cumplicata di u dente di u G-8. U tipu d'intervenzione cirurgia deprezza se u terzu molariu s'hè sviluppatu cumplessu, finu à i so sinuous è longu razzi, a corona sana. Per fà rinchjianu i denti inferianti hè sempri più grossu ca l'upper. Tali "ottu" densi "sit" in u mandibulu, spessu anu rizzi curvati è intravindicati.

Cumu sguassà a dentione di saviezza?

Se u procedimentu hè simplicu, si faci in 3 stages:

  1. Inspection. U duttore averia a cundizione di u terzu molar, faci una anamnesis per riazzjonijiet allergii è a tolerabilità di certi medicazione.
  2. Anesthesia. Cù l'aiutu di una iniezione in a goma, u specialistu anestesice l'area di travagliu. Questa hè l'unica ora chì una persona hè ferita, u resto di u tempu chì u paci ùn ùn senti micca nunda. Se u pruduttu di u pruduttu di u pruduttu hè sguassatu, a droga deve esse permessa di stallà di circa un quartu di una ora. Quandu sguassà u terzu molar di terzu - 4-5 minuti.
  3. Extraction. Per mezu di elevatori o tongi, u dentista tira u "ottu". U pozzu hè trattatu cun un agentu antisetticu è hemostaticu, quarchi hè chjusu cù un swab sterili.

In casu di un prucessu cumplessu, hè necessaria a preparazione curretta. Cumu hè a rimuzione di u dentru G-8 in a presenza di ritenimentu, inflamazioni o altre prublemi:

  1. X-ragi è anamnesi. Diagnostu hè fattu per stabilisce a situazione precisa di u terzu molar, a tene, a curvatura è a plexusità di e so radiche.
  2. Anesthesia. In questa situazione, hè numerosa a quantità di l'anestetiche, perchè l'operazione pò durà circa 2 ore.
  3. Extraction. Cù una sposizione difficultu spessu necessite un cut of the gums, a perforazione di u tessili di u sangue. Quandu una denti di a saviezza hè tutela, hè di qualchì volte necessa di scumpressà un molar adiacente per ottene un accessu liberu.
  4. Trattamentu postoperativu. U dentista rinfrisa a ferita cun un antisepticu è suturi.

Puru dopu a rimuzione di a dentità di saviezza

A ferita formata precisa cura di cura, cunsiglii detallati hè datu da un specialista. I percimenti dopu à a rimuzione di a dentalla di saviezza guariscenà più veloce si seguite u cunsigliu di u duttore chjaramente:

  1. Per 20 minuti, mantene una gasta sterile in u tocu per falla i saldà. Dopu à u tempu d'allatta, ci deve esse eliminata da manera chì a ferita ùn si pò micca infettate.
  2. Per 2-3 ore ùn hè nunda.
  3. Senza solu e boni.
  4. Ùn pigliate bagni caldi per parechji ghjorni, ùn fate micca compressione di qualcosa, pò accade a inflamazioni.
  5. Eliminate l'ughjettu di l'alcohol finu à chì a ferita accummenta à stretti.
  6. Ridu di fumà durante almenu 4-5 ore.
  7. Ùn toccu u toccu cù i vostri ditte e ogni cosa, ancu sterile.
  8. Pruvate micca di abrir a bocca aperta.
  9. Ùn si masticanu à u latu di u moltu remoto.
  10. I bagni è i lavudi sò permessi solu si sò prescritti da un duttore. Inutili, hè strettamenti pruibitu per fà. Tali prucessi ponu esse u lavu di u coddu di sangue da a ferita, chì hè necessariu per a cure cura propria.

Quandu u ghjàlliche è a maghmia sò severamente dulore dopu aduprà a dentizione di saviezza, hè cunsigliatu per applicà cumprà ghiacciutu à a mucca (cambià ogni 10 minuti, 3-4 volte). Sì u friddu ùn sia micca aiutu, bisognu di piglià un analgésicu non steroidale:

In u casu di a inflammazione gungival purulenta, u dentistu prescribe un corpu di terzu curtu (4 a 6 ghjorni), cumpresa:

Dopu piglià u "vintu" denti vicini vicinu

A prumma spessu di qualità hè cumanda da malasciuta intensa. U maljalettu si sente dulore dopu aduprà a dentione di saviezza, micca solu in l'area di una ferita aperta, ma ancu in zoni vicini, certi volte "mandibuli". Stu sintimu si trovi per 2 motivi:

  1. Damiendu à e so amanduli è esprimenu a zona anchi cù i radichi di i molars vicini. In questu casu, u dulore scurdà di a so propria per parechji ghjorni, pò esse curazione cù analgésiques è cumpressi friddi.
  2. Prucessu inflamatoriu. Quandu u bonu si infettatu, a suppurazione cumincià. Questu porta à l'infruenza, un augmentu in a temperatura di u corpu è u dolor insufrible. In questa situazione, avete bisognu à urganisione un dentistu.