'Acqua fiore

L'acqua di l'fiore (idrolisi) hè unu di i prudutti cosmichi naturali più utuli. In cundizioni industriali, stu pruduttu hè acquistatu in u prucessu di a pruduzzioni di l'oli essenziale cum'è un pruduttu. Ma ci sò mètudi di coccia domiciliali di l'acqua fiore, chì permettenu di preparalli senza gran effort from materii primi accessibili - pratichi qualsiasi culori (rose, gessi, timuru, chamomile, stringe, lavanda, etc.).

Cumu usu di l'acqua fiore?

In generale, l'acqua di fiore hè utilizzatu per a fàccia in latu di tonic o lotion in forma dilettante - hè asciucatu cù un padu di cuttuni. Pudete dinò u pruduttu in una spruzza di l'acqui è spray nantu à a pelle. Ogni modi populari di usu di l'acqua floreali in a cosmetologia sò: aghjunghje à i spiagge, capelli di pelle è capelli, aduprati à i capelli, a pelle.

I pratichi di l'acqua fiore

L'acqua di fiore cuntene una piccula quantitatu d'oliu essenziale, è ancu altri cumpunenti utili, sicondu a materia prima. Stu pruduttu hà una effettu effettuatu nantu à a pelle, senza sensu irritatu. A causa di a mancanza di grassanti, l'acqua fiasca hè adattatu per tutti i tipi di pelle, ancu a pelle sensible è sensible. Per truvà u tipu d'acqua florali per voi stessu, avete acquaghjate acquistà cù e proprietà di a pianta da quale hè prudutta. In ogni modu, si ponu avvisti l'effetti generali pusitivi in ​​quantu quasi tutte l'attività fiurali chì s'apreghenu à a pelle:

U ciuri rose

Questu hè unu di i tipi d'essenziali più cumuni è universalità, chì hà un aroma delicatu unicu. L'arba di staghjunata hè ideali per:

Inoltre, inhaling l'aroma di a rosula, aiuta à liberà a tensione mentale è nervosa, allarga fatica è irritabilità.

Florale acqua di Neroli

L'acqua, uttene da i culori di l'amarezza aranciu, hà un aromu esoticu è cumplessu, riccu in parechje sfumaturi. A causa di i so proprietari astringenti è di e bactericidalità, serà particularmente utili per i femini cù a pelle grasosa, propensità di irritazione è inflammazioni. L'acqua di Neroli aghjusta à normalizar u funziunamentu di i glànduli sebacies, purificate i pori, migliurà u culore di a pelle .