Carnation cinese

Clavelliu cinese hè una pianta perenne, chì a località di nascita di u quali hè a China. In a cultura decorativa di u carnaticatu di 1702, è in questu tempu, assai selezioni faciuli è una gran varietà di variità sò stati scelti.

U culpulu Chinese u piace un ochju cù u colore viulente, hè dunqua una pianta ideali per cultivà in cundizioni di casa. Hè perfettamente dettu u to balcone o altitudine di a finestra, è aghjunghjenu luminezza à l'appartamentu. Ùn aghjunghje micca ch'è averebbe ripigliannu in u giardinu in u giardinu, aghjunghjendu un spaziu di culore cusì à a stampa generale.

Clavellino cinese - cultivazioni

Plantamentu di un clavelu chjamatu pò esse fattu di dui mane - per preparalli e piantini o à cultivà un clavu chinu da e sere. Se u primu prublema ùn hè micca, po cù l'altri crave da e sementi avissiru esse saldatu in più dittori.

Allora, per plantà e sementi di u carnation chinese, sò soliti, u lignu benestutu hè utilizzatu. À a superficia di u paese pusitavanu vechji, chì deve esse coperto da l'annate cù u vermiculite. Ùn ci hè bisognu di coperazione di e sementi cù u vitru nantu à a cima o rigrescia cun un film, nimu, da chì u clavu cinese hè una pruduzzioni suficientemente fredda. U fruttu nantu à u terzu o quartu ghjornu. A prima volta u carniglia hè sensibule per u cambiamentu di a temperatura di notte, per quessa impedisce chì a temperatura di cullà sottu à 18 gradi di Celsius a notte. Quandu hà statu statu quattru settimane da l'aspettu di i rimè, a tampiratura pò falla à 15 gradi, è hè ancu chjaru chì e piante ùn stendinu micca in u calore.

Plantate un clavolu chinatu in un locu chjucu è assolatu. U tarrenu prima di cultivà esse fertilizatu è buccata, perchè u clavolu ùn hè micca svolge u stagnazioni di l'acqua.

U carnation chinese - care

Caring for the carnation cinese - hè simplice è assai simplice, perchè u carnatore ùn esi micca bisognu di e misure speciale. Avete bisognu à trattà cù cura di a pianta, seguite un ochji interni è ponu accettà a pocu quantunità chì anu avutu i craci.

  1. D 'acqua . A terra frutte rive da esse di siccarà, hè questu, hè impussibile d'acqua di u carnadissimu spessu. Ma ùn pudemu micca lascià seccu. Hè ciò chì si devia esse moderatu. À u tempu, truvate a freccia di urinating ideali per u carnale.
  2. Top dressing . Quandu prufonda di crava cù fertilizanti, avete bisognu di manteniri la moderazzioni. In generale, cù rispettu à sti pianti, a moderazione hè necessariu in tuttu. Se criscenu un clavelu chjamatu in casa, ci vole à nutriscia un ghjornu à a simana o di dui simani, devenu à a tarra di u quale u cresce. Se criscenu un clavelu chjamatu in u sforzu aperte, hè necessariu fecundà cù fertilizante di calciu, accuminciannu da u seculu annu di a vita.
  3. Pesti . Per fà per fallu u carnaval di i chinesi pò pulifichi , armi è arbi. Per prutezzione di a pianta di sti pesti, deve esse sprachjata cù u liquid Bordeaux . Particulate dati da a pianta sò chjusi.
  4. Inverndu . Comu cedutu, u carnatic chinese abbastanza à tollerà u fretu, cusì cù l'invernu, u carniglia perenne hè cutatu da ten centimetri supra a superficie. L'altri craimi ùn sò nunda di cundizione per una bona invernia. Ma se vi vanu in una regione induve esistenu ghiacciate assai forti, per quessa, i fiori sò megliu sempre un pocu calore.

Clavelliu cinese - ripruduzzione

U carnatore chjamatu ripruduce cù i graneddi, chì sò furmati in i capsuli à a fini di l'aostu, è ancu da e piantini. Ci hè digià una scelta per voi in cume propiu l'ale di mandà - sceglite chjose un metudu chì hè più piacevule per voi.

U carnaticis Chinese hè una maravigliosa scossa pè a casa è u giardinu, a cura di quale ùn ùn faci micca assai malati.