Cirurgia ocular

L'attività di currezzione di a visioni sò principalmente fatti per eliminà o ridere di disordini significati cun l'associazione di a struttura anatomica di l'ochju. Ophtalmologu sò guidati à l'operazione dopu l'esami detallati, cumpresi l'esaminu di u fundu, ultrasound di l'ochju, valutazione di a retina, etc.

Tipi di operazioni per a correzione visuale

I mètti di a currezzione kirurggica di a visione pò esse divisu in i seguenti gruppi principali:

1. Operazioni nantu à a córnea, realizatu per cambià u so putere otticu è a larghezza di l'ardhe otticu di l'ochju:

2. Operazione intraoculari diretti à cambià u otticu otticu di a lenti cun reemplazie o addestra:

3. Operazioni in a sclera - a stallazione di iplante scleral per formar un voluminu scleral addizzjonali è cambia a longu di l'ardhe otticu di l'ochju.

Chì hè u prucessu per a correzione a visione?

L'operazioni per eliminà a minurità visuale sò realizati usando anesthesia lucali . In questu casu, e parolle si sò stati cun espanderneri speciale per impediscenu frenze, è e manipulazioni sò rializati sottu un microscope. L'operazione, com'è regula, porta parechji minuti, dopu chì un pezzu sterili hè appiicatu à l'ochju, è u pacchju riceve più infurmazioni nantu à u periodu di recuperazione.

Contraindications for vision correction

L'operazione pò esse sclusione in e seguenti:

Operazioni per a correzione visuale cù astigmatismu

U metu più efficau di corriggerà a visione cù astigmatismu hè l'operazione laser di u Super LASIK. In casi assai difficiuli, è quandu a correzione di laser ùn ponu micca aplicatu, ricite à a microcirugia ochji cù l'impiegazione.