Comu Hepatic

Malatii di u fianu, cirrumbosi particulare è l'hepatitis, ponu influene à l'altri urgani. A dannu CNS causata da a funzione anormali di u furu hè chjamatu cunsumu epaticu. Questa hè una malatia seria, chì implica immediata assistenza medica medica, altri a morte hè inevitabbile.

I sintomi principali di a coma èpaticu

Sicondu a causa di a malatia, i medichi distinguish diverse varietà di a coma. Comu inpiru endògenu si trova com'è u risultatu d'avvilinamentu cù un vessi epatropulose accumpagnatu da u cirrhosi o l'hepatitis. Comu esogenu hè spessu causatu da u cunsumu di fungi poisonous, l'usu prolongatu di certi medicazione, o avvilinatu cù toxine chì entrassenu u corpu da l'esterno è à u fegato.

A cumminazzioni di a natura endogeni è esogenu di a malatia hè chjamata comma hepaticu mischinu. I seguenti categurie di persone sò particulari suscettibile à a malatia:

Diremente a causa di a coma èpaticu hè a scunfitta di i canti di u nervu cù e toxine produsibule da u fegato, risultatu in edema cerebrale è a perdita di a cuscenza. Eccu i signali principali di un comu livatu:

Sti sintomi sò tipichi per u statu di a precoma, cù l'accessu puntuale à un medico chì una persone pò esse stillu salvatu. Allora vene a prima etapa di u coma, quandu u respiru torna difficili è si sviluppa una perdita parali di a cuscenza. À questu stage di u cunsigliu èpaticu, u pronosti è pusitivu hè solu u 30%. Dopu chì u vanu Coma hepatice completo, u trattamentu ùn aiuta micca à rende una persona à una vita normale è sultantu prolongà u funziunamentu di l'organi internu principali per un tempu indefinitu.

Funzioni di u trattamentu di l'aspa hepaticu

Se truvate o quellu chì tocca à i sintomi di a precoma, deverà chjamà immediatamente una ambulanza. L'assistenza d'urigintu à u mumentu di l'èpatica si trova in u fattu chì u paci hè bisognu di assicurà un regnu tutale è u metti à u so core. Questu hè tuttu ciò chì pudete fà per facilità a so cundizione, u restu solu ferita.

U trattamentu si deve esse realizatu da medichi qualificati in a unità di cure intensiva o una unità di cure intensiva. Prima di tuttu, hè bisognu di purificà l'intestinali da a microflora, è u corpu entene - da i tosini. Per questu scopre, i drippers pò esse mandatu è antibirti amministrati. Inoltre, a cumpagnia di i medichi hè di limità a ingesta di prutini è sguassate da u corpu digià disponible. Cù edema di u cori, tutte e forze sò disposti nantu à l'eliminazione di stu prublema, perchè cun ogni minuti di ritarda a probabilità chì una persona hà tornatu à a cuscenza cunta.

Sì a maladie avance è fessi ùn viaghja micca, u sviluppu di fallimentu renale hè prubabile. In questu casu, hè realizatu un prucessu di hemodialisis.

À granni cagalesi di ammonia in L'organettu hè neutralizatu da l'amministrazzioni di l'arginina è l'acidu glutmaticu. A sangue di a trasfusione di sangue si trova in generale, 5-6 litri per ghjornu.

A basa di trattamentu hè u principiu di la dettoxificazione di u corpu è u ritornu di funzioni psicomotri.

Per impediscenu u sviluppu di u coma èpaticu, seguite ste règule:

  1. In tempu di trattà tutali di malatie.
  2. Ùn abbianu micca.
  3. Ùn combine drogues cù l'alcoolate.
  4. Ùn manghja cunsaghji salvatichi, anchi si u so aspettu ùn inspirà sospetti.