Cumu pudè un laminattu?

Hè difficiuta sfida à a popularità di u laminata . U pavimentu pusitivu qualitatii piace l'ochji è dà piacè pendu quandu cammina. A causa di a soru simplicità di a superficia cù i materiali naturali è un assortimentu enormu, pò esse adattatu in ogni locu in l'abitazione. Ma si ùn sanu micca cumu prupone l'attiscu u laminatu, probabili di voi, sò decegliatu da l'aspettu di sons stranichi.

Cumu possu trattà u lamitu in a stanza?

  1. Semu impegnati in a preparazione di materiali è arnesi, basta chì a superficia hè perfetta. Cumparemu un laminattu è un sustrato . Ùn pudemu micca fà senza bar, pencil, spacer cunei, roulette, rompicapellu o vio. U sustrato furnisce i cuscini di e articuli. Hè permissibili d'utilizà qualche materiale, a so assenza porta à qualità di qualità insatisfactoria.
  2. Invece di mette in a larghezza di a stanza è avè cuntatu i chjappi entieri di laminati in a stanza. U spartiu trà u muru è a pilucca hè 10 mm.
  3. In u materiale impermeabilizante, facemu u sustratu, chì avemu chjude nantu à tutte e salimenti è ostaculi.
  4. Verificà a integrità di u laminata. Hè impurtante chì i bè cumpràvanu eranu d'alta calidad, eliminavanu i deformazioni è i grietas.
  5. Avemu da travaglià cun un quadrilaterale lock, in quale sò disposti parechji lonzii è dui brevi. Per fà più chjappu per assemblà a struttura, trasfurmà i prudutti cù u pianu curtu di u lock à u muru.
  6. Conti u numeore di lamini laminati, chì ponu accade una sola fila. Scambià u primu pruduttu, riducendu l'anch'ellu per chì l'ultima fila hè grande. Stu metudu assicurà a comodità di a cunnessione in u lock.
  7. Avemu bisognu di cuncettarete parechje in i posti induve si trovani i chjusi. Avemu pruvatu acquistà una borda in l'altru, cuntrullendu l'angolo di 45 °, senza cundizzioni di u spustamentu di i prudutti à relazioni di l'altri.
  8. A stallazione à u m uitu oppostu accumenza cù a misurazione di a durazione necessaria di a tribunale. Turnate a carta laminaria, avemu principiatu u travagliu in u muru, cù l'observazione di a distanza necessaria, scumpiggiate una linea cun un lapis usando un quadru chì aghjunghje l'excedente materiale.
  9. A parti dritta hè inserita in una fila, finisci. Emprinzemu u restu cù una nova seria.
  10. In i posti induve ci hè una spiaggia, nantu à u cartone cù un colore, facemu una marca, piglià a riserva per espansione è tagliate una parte innecessaria di u laminata.
  11. Cumplistendu cummincià a prima fila, avemu principiatu a assemblea di a seconda fila. Dopu avè arricatu, avemu principiatu a seconda fila in a prima fila. Per fà quì, sullie è unete à e fila di u laminata in un angulu. Inoltri, arrivanu à l'assemblea di e funzioni restante.
  12. A prima fila è u muru sò siparati da spacer cunei. Questa hè a distanza necessaria per allargà u tablero. Inoltre, impedisce chì i prudutti di mudificà à u muru.
  13. Per capisce cumu si mette un laminatore megliu, parechji paragunate a stallazione cù u brickwork. I posti di u cunnessione finale di cunnessione di e fili adjacenti sò esse spusati relative di l'altri ùn hè micca menu di 30 cm, altri chì a riparazione di i tavulati serà sforzu.
  14. A chjusi sò imbarcati è l'assemblea era qualitativa, anu usatu un tappu. Per questu avemu usatu un saccu cù un marteddu.
  15. Cumentu a stallazione di l'ultima fila chì cumincià cù a misura di a larghezza di u pianu di u laminata. U latinu curtu di u so casteddu hà da entre u longu. Lu laminate turni per fà una marca nantu à questu, nantu à quale avemu cut off, un poco back from the wall.
  16. Stacca l'ultima fila.
  17. Pigliemu e spacer cunei.
  18. Agghicà a distanza, usando u basamento.

Stallatu di u laminata, in quale hè furnitu un pezzu, hè un pocu diferenti in assemblea. U laminate unisci à un pianu, chì face u travagliu più veloci.