Norme di valutazioni in a scola primaria

Comu si cunnosce, l'ughjettu di l'educazione primaria é l'aiuta per aiutà i zitelli appghianu a basa di a cunniscenza in materii basi, chì seranu infurzati in u futuru. Inoltre, hè impurtante insignà à i studienti di navigà in mare di l'infurmazioni, di truvà risposte à i so domicili, analizà, travaglià cù l'infurmazioni. I risultati di u travagliu cumuni di i prufessori è i pupulati per a fine di clarità sò generalmente nutati da valutazioni.

Nta l'ultimi anni, u sistema di valutazione hè stata riformi è cambiamenti, è quistione di l'appartenance di a so applicazione in a scola primaria. Malgradu a so usu regula è apparentemente ferma, ci hè un granu racione in questu, perchè hè a norma di valutazioni in a scola primaria chì ponu influenzallu negativamente l'objettività di l'attitudine versu i studienti da parte di i maestri, è anu furmatu una motivazione inefficente inefficente per appassi da i studienti. Innuvatori in a sfera di l'educazione proposanu à adopra l'esperienza di una quantità di paese europeu è in generale per annunzienu a valutazione di i sculari junioru in parechji sughjetti.

Criteriumi di stima di a scola primaria dependenu direttamente nantu à u sughjettu. Per ognuna di elli, ci sò parechji duminii chì l'anu studente deve scelta per esse qualificata per una una altra valutazione. Inoltre, ci hè una lista di l'errore chì sò cunsiderati "rude" è anu influinziatu u decinu di a marca, è ci sò quelli chì sò "insignificanti". I duminiu diferenu, secondu u tipu di travagliu - parolle o scrittu.

In quantu à i criterii è i normi per a qualità in a scola primaria, quì devenenu direttamente di a scala di a valutazione. La maggiuranza di noi ci hè abituatu è familiarizatu cù u sistema di cinqui punti di assicurà i successi di scola, chì dominau in i scole da l'età soviètica. Dopu à a dissoluzzioni di l'Unione, i paesi chì avianu appiccicatu hà gradualmentu trasladu à altri prudutti d'evaluazione. Per esempiu, in Ucraina in u 2000, un sistema di stima di dotze punti hè statu introduttu.

Criteriumi di evaluazione in una scala dotze scala

Puderanu esse raggruppati in 4 niveddi, quellu chì hà e so propri richiesti chjave:

Hè ricumandemu per cresce a categurione in a scola primaria per stu sistema da u seconda annata di studiu. In u primu gradu, u maestru solu dà una descrizzione verbi di i cunniscenzi, i sapè è i rializazioni di i studienti.

Criteriumi di evaluazione nantu à una scala da quattru punti

Nunustanti li riformi educattivi attivi, i scoli russo anu usatu un sistema di cinqui puntu per a valutazione di i cunniscenzi, induve i valori sò emissioni nantu à i criterii seguenti: