Riserva "Balls of the Devil"


In u Statu australianu di i Territorii Stritani vicinu à a cità di Tennant Creek hè un locu misteriu, si trovanu intornu assai rumori è legends - a riserva "Diadbinu di Balli". A riserva "Diadbinu di Balli" (o "Diadbinu di Balli") hè un gruppu di grandi rocci graniti, situati chaotically in a vaddi.

U materiale da quale eranu compiegghiati cuncerti sò furmatu millioni d'anni fa da magma fretu, è a forma di e pedi hè stata data à l'acqua, ventu è u tempu, sfurtunatamenti, parte di e rocca torna hè distrutta è si cuntinueghja a deteriorà dovuta per grandi diffirenzii in tempore di nutturna è di notte (a primura a spluta, è cuscenza, chì porta à i cracke). I rocca sorpresa è a so misura - u diametru di e petite varia da 0,5 a 6 metri di diàmitru.

Legends and facts of the reserve "Devil's Balls"

A riserva di "Balli di u Diabulu" si trova in un locu sacru per a tribù aborigine, in u dialettu locu u nomu di queste quichuchi rotuli sò cum'è "Karlu-Karlu". Comu chjamatu prima, assai liggi sò cumposti nantu à a riserva, sicondu una di e quali rocci è l'ova di a serpenteghjule, chì ghjè l'antenatu di a razza umana; secondu una altra legenda, i boli sò parti di a decorazione di u Diavulu, ma questu hè una parte di e leggende cunnisciutu da un ccu largu, u restu di l'aborigini sò mantinuti segreti da l'uninitiated.

In a fine di u XXu seculu (1953), una di e petre di a riserva di "Balli di svilia" hè stata trasportata in a cità di Alice Springs per aduttisce u munumentu dedicatu à u fundatore di u Servizio Reale "Flying Doctor", invece chì questa attività hà risultatu in a so razia a petra hè stata presa senza permissione di l'indigeni da u so locu sacru. Nta la fini di l'anni 90, a petra fù tornata à u so locu, è a tumba di Flynn era decorata cù una strada simili.

Dapoi u 2008, u territoriu di a riserva hè statu ufficialmente trasferitu à u pussessu di i pirsuni indigene, ma a gestione hè ancu realizatu cumunità cù u Park Protection Service d'Australia. Oghje, a riserva di "Balls Devil's" hè un postu di destinazione prediletti for many turist: i camini pedestrigii sò disposti, ponti d'informazione si stallanu, i siti picnicini sò custruiti. U più bonu tempu per visità a riserva hè u piriu da da maghju à uttrovi - in questu tempu in u parcu hè urganizatu diversi festivals è avvenimenti.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à a riserva "Diadbinu di Balli" ùn sarà micca difficiule - da Tennant Creek à a riserva per riunione rigulari di autobus turistici è di taxis, u viaghju durà circa 1,5 ore 2 ora. Tennant Creek ponu arrivatu da ogni volu domesticu da l' Australia , o da Adelaide o Darwin cù trene.