Angina inestable

Sta malatia hè cunsiderata cum'è un periudu crìticu di l'iniziu di a malatia cardiaca coronaria, carattarizata da una probabilidad alta di infartamentu di miocardi o morte. Angina Inestable hè aggratu da un cursu di cambiamenti in a forma è a natura di l'attache angina. Manifestazione di patologia permette di cunsiderà cum'è un intermediate trà infartamentu di miocardi è angina pectoris, ma u gradu di ischemia ùn hè micca abbastanza per causà necroziu miocardi.

Angina stabbli è inestabile - differenzi

Angina pectoris stabbli per una certa carga fisica. Per esempiu, u paci ùn sapi chì ùn si senti senza richetu, dopu à caminari half kilometru. Hè ancu sapi chì hè pussibule di superà u sindrome di u doru pigliate a nitroglycerina.

Una peculiarità di u cursu inestàbile di l'angina hè chì i so signali pò manifestà quandu una persona hè in un statu stabilitariu, è piglià ancu dui prugghiidi di nitroglycerina ùn aiutanu micca di ridivà di u dulore. Questa forma di a malatia includenu ancu angina, chì hè stata missa prima.

In generale, a forma inestabile di a malatia hè una cundizione prima di l'infartu . Per quessa, dopu à angina pectoris, o cunvaliscenza o infartu di miocardi hè pussibule.

Angina pectoris inestable - classificazione

A maiò spessu, quandu si trattava di sta maladie utilizate a classificazione sviluppata da Braunwald, chì identifiche e trè stadiu di u sviluppu di a malatia. In questu casu, a più crescita a classe, u più prubabblità l'ocurrenza di cumplicazioni:

  1. L'apparizione di i primi manifestazioni di angina inestabile di tenza per dui mesi.
  2. L'angina di u restu, inquadante durante u mese sanu, fora di l'ultimi 48 ori.
  3. A forma aguda di angina in l'ultimi 48 ore.

Angina inestabile di sintomi

A malatia hè accumpagnata da un attaccu, ma quandu prucessa una anamnesis, pudete identificà sinjali d'angina progressione inestabile:

Trattamentu di angina inestabile

A scatula di i sintomi di a malatia facilite l'internaziunamentu urgente. I Pacienti sò prescritti ECG, donazione di sangue per l'analisi, u passaghju di scintigraficia miocardi. U trattamentu di trattamentu deve esse sottu u velu attente di i medichi.

U trattamentu di a patologija hè custituitu in u sguardu di u dolore, a prevenzione di novi signi di angina inestabile è i vapore di u miocardiu. Siccomu a causa di a malatia hè a più spessu a distruzzioni di a pezza furmata cun ughjettu di l'ateroesclerose è u sviluppu di un trombo, u paci hè prescrizione principalamente l'aspirina, ubligaturi beta, i nitrati.

I Nitrati sò attivamente utilizati da a fine di u XIX sèculu. Cù u so aiutu, allargate i vini, reducennu a prissioni viscose da i ventrizzi. Sti sustegnu anu pussutu ancu una prupietà dilativa curonaria è a capacità di prevene a furmazione di trombi.

L'usu di l'adrenoreceptore beta pò reduci u numaru di beati cardiques, cusì a riduzzione di a demanda di l'ossigenu di u miocardiu. Inoltre, a droga aumenta a durata di a prufusione coronaria, chì cuntribuisci à a normalizzazzjoni di u sangue à u miocardiu.

L'aspirina incirita u travagliu di ciclooxigenase, chì porta à a produzzione di thromboxane, una sustanza chì hà una propie vasocitritora. Dopu l'aspirina, u risicu di a formazione di trombo hè ridutta.