Cappelli di moda muderni

In a stagione fredda, pensemu à e cose qualità è l'accessori. Vulendu micca sentu micca solu cale è cunghjuntu, ma ancu stylish. Quand'ellu venga à u toccu, ci hè una scelta difficultu. Eccu avemu bisognu di cunsiderà no solu a forma di a testa, ma ancu u stili di i vestiti stragali.

Cappelli stilii

Olvidà nantu à i capelli di feltre è di muntagnoli, sta stagione sò rimpiazzati da i castagni di moda di l'invierno. I diseggiani hà prestu assai attenzioni à i stili, i culori è a decorazione. Allora pensate chì quelli chiavaschi di moda per a donna sò in a staghjunata in staghjunada.

Bastamente sò presentati mudelli granu è volumetrici. Chituri puntelli cù pompi, borelli, inseriti di cori è fur trimani sò pertinenti. U valore di a staghjunamentu hè micca cunfittiti cù incizziari di cordone o tessili. Tali mudelli puderanu assicurà cù e capelli o capelli di pelle.

Capelli di tatu innate in forma di muzzelli d'animali è capelli di velli com'è fanni d'u stilu casual. Sò belli cù braccialetti in invienghje è cunnetti di coghju.

Bramani calzini boni cum'è e femine in feminine è romantica di a moda. Pudete aduprà cù un cape, stemma o capeddu d'amare. I mudelli di specìzzi assai belli di parechje chien è incù u pappu originale nantu à a parte.

Colori è di decorazione di cascheta di moda di moda di donna

In quantu à u schema di culori, ùn sò micca cunfini. Bright neon, pastel o culori scuri - hè di voi! L'aduttati di moda adeghjenu di sceglien un caprettu per cunsiste à visuale armoniu cù i vistimenti di l'imaghjini, anu cunse ancu u stile.

Ma anu sempre ci sò parechje matte chì era notevuli in i grandi passigeri - rosso, caffè, blu-azzurri, licurosu biancu rosu è splendore. Ùn scurdate micca di cunflitti cuntrastanti, scandinavi è astratti. Quessiere in a tendenza di u ghjuvellu in forma di ricamentu di perli è applicazioni di e pietre. Particulare chì prefèmanu chjassi o stiletti rocca, cum'è chapeuru cù chjassi, rivets metalliche o spine.

Capelli rossu cù fiori chjappi, forsi, l'elegante è rinfruitu. À l'anni 80 un torna tornata torna à noi, chì cumerci à u rolu d'una bufanda.