Kobuxon


Coriani sò assai rispittendu à a so storia. Una di e so manifestazione viva hè a longu confrontazione trà Corea di u Corea è Giappone . Un ligame impurtante nesta lotta era a marina. U nostru articulu hè nantu à un maravigliu induve corse, un specimenu cusì cusì chì pò vede oghje in a cità di Yeosu .

Storia

Comu parechji siti culturtali è attraversu , i navi turtle in l'arsenale di a flotta coreana durante a dinastia Joseon. Per a prima volta, Kobukson hè citenu in a fonte di 1413.

Doppu, sti vasci eranu attivamenti usati in battalji cù i Japanese di Okpho, Tangpo, in battichi Sachkhong e Norian. Grazie à a so armatura, u navi turtle era assai bonu in u cumbattimentu vicinu: prima averebbe militatu i navi di l'inemunu, stancu u so ordine, è dopu ghjornu è culligatu à l'artilleria.

Custruzzione

Kobukson hè un grande navi cù una durata di 30-37 m, armatu cù cannuneri. Ogni varchiu avia 2 veli è 2 mastali, è a testa di u dragu era davanti. Quarchi cosa hè stata instalata un altru canciu, ma più spessu - solu un tubu, chì era alimentatu di fumu acridu da a misura di salatura è sulfuro. Stu truccu hè stata aduprata di distractà i nemici.

A principale principale di stu tipu di vapuri era a presenza di armatura, chì per u settu 15 hè simplicemente sorpreneur. I scientisti suggiscinu chì u Kobuxon hè stindatu da quì nantu à i chjappi di metalli mitulònii cù punti picciuti. L'ultime serve com una protección contra frecce, balelli, incendiary weapons e boarding.

Turtle-nave coreana in u nostru tempu

Per vede u battellu asturianu cù una dragon's head, visitate u terraplante in Yeosu. In particulare per i turisti quì in u 1986, una copia di u tarritoriu di u navi turtle hè stata abitata, è qualcunu pò scopre à u so nomu.

Nave di dui storii:

In Corea, anu ancu un festival dedicatu à a vittoria in a Guerra d'Imjin. Duranti l'alimanu, tra l'altri cose, i famosi i navi di tartaruga sò inturizati, perchè anu realizatu una grande influenza nant'à u fruttu successu di a guerra.

Se vulete, puderete vede una rèplica più grande di Kobukson - hè parte di l'exposizione di u Museu Militariu in Seoul . E in Yosu stessu in parechji posti pudete vede una copia di questu navi.

Cumu per arrivà è cumu visitare?

Kobukson hè situatu nantu à a righjione, solu à sudu di u Ponte di Tolsantegyo. Fora se pò vede bè cumpratu di manera gratuitu, è per studià a struttura di a parti interna di a nave - per 1200 vittime ($ 1).