Chiesa di Antiphonite


A Chiesa di Antiphonite hè una struttura di pocu chì resta di u monasteru antica chì hà influente è rich Cypriot. Hè un monumentu di a cultura bizantina, chì riflettendu tutte e cose funziunanti di u tradiziu chipriottu. Literale u nome "Antiphonis" hè traduciutu cum'è "E rispunsèvule".

Histoire de la Chiesa Antiphonite

In u 7u seculu, in a muntagna trà l'arbureti densi, induve si trova a Chiesa di Antiphonite, una chjesa iglesia di a Virgine Maria hè stata fatta. Pocu dopu, un monasteru era aghjustatu à questu. Ntô XII-XIV a riimprinzzione hè stata fatta, per questu quale un portale, una galleria è una loggia sò aghjuntu à a chjesa principale. Righjunazione hè stata fatta sottu u cuntrollu di a dinastia di Lusignan, chì in questu tempu hà regnatu in Cipru. Hè ricurdatu à i discendenti di sta dinastia chì era pussibule di mantene l'uriginale di questa struttura, è cù l'arrivata di i Turchi ùn permettenu micca a so transformazione in una moschea musulmana.

Quandu l'antifonitiva ghjunghjera decorata cù numerosi frescoes, mosaicos e icone, chì dopu à u 1974 è stati saccheggiati da i marauders. Solu in u 1997 cù l'aiutu di l'ughjettante d'arte neerlandesa, Michelle Van Rein, hà sappiutu per rinvià quattru pane. Dopu à 7 anni in 2004, i freschi di a chjesa di Antiphonite anu tornatu.

Unique features de la chiesa Antiphonite

A Chiesa di Antiphonitis hè a sola iglesia d'altitudine zucchetti in u territoriu di Cipru , chì hà ghjunghje à noi in cuncepimentu bellu pocu. Naturalment, solu i mure di pezza sò stati cunservati, ùn era nunda di a tappa di lignu.

A funzione unica di a chiesa Antiphonite hè chì a so cupola hè stata annantu à a basa di 8 pilastri, ancu à quellu tempu a più parte di e chjese si ripitate nantu à quattru. Un'altra funzione architettonica di a Chiesa di Antiphonite hè una loggia tutta, installata nantu à e culonni. Dui columni ancu separanu l'altare da a parte principale di a chjesa. I mursu, situate sottu à a cúpula ovalie di u tempiu, sò attravuti da un finestru semicircular, chì hè ancu micca spettaculu per l'architettura chipriota.

Frescoes in a Chiesa di Antiphonite

I frescos di a chiesa di Antiphonite, chì urigginarii tutte e pareti è volte di u bastimentu, meritanu d'attentione è admirazione. Avà in una cundizione più bellu decentu, ci sò e seguenti imagine:

L'imaghjini di a Vèrgine Maria cù u zitellu hè notu per a so cunveiticità. Si crede in legends, stu peculiar bas relief hè statu creatu da una misura di cera cù a cinera di martiri cristiani ammazzati in u VI sèculu. Tutti i freschi facianu i funzioni di e tradizione classica bizantina è l'iconografia italiana.

Malgradu a so grandezza impressesiva è a monumentale, a Chiesa di Antiphonite hè fràggica. U culleghju parziale di u bastimentu hè a cunsiguenza di l'azzioni di i vandali, chì literalmente abbandunonu i fresche di i muri. Comu a maiò parte di e altre chjese situate in i territori occupati di Cipru, a Chiesa di Antiphonite hè inactiva è vacante.

Cumu ghjunghje?

A Chiesa di Antiphonitis hè territuriale parti di Cipru di Tramuntana. Da facilmente accessibule da Kyrenia . In a cità pudete vede i chjassi cù a scrizzione Antiphonite Kilisesi, indicendu u modu à a chjesa.