Cumu hè un buccuni cù una manzila?

Un charlotte cù manci fragrante hè un pastellu chì diventerà un favuritu per una ostità ospitara. Dopu tuttu, i invitati, cum'è sempre venutu in ellu, è chì a furtuna averia in questu tempu ùn hè nunda per tè. Hè in questu casu chì a mancanza hè diventata per voi un "veleo", perchè hè faciule per falla cusì baking, ma hà un gustu maravigliu. Aghju pruposti uni pochi di e ricetti di i carlottes cù i pezzi, in chì vi diceremu di manera di cocurallu bellu è gustativu.

Cumu hè un incopu fruttu cù a manzila in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

Emu cut off the peel from the apples, curretta cu cutulentiscenu i so cotyledons è tagliate in molti cotti.

L'oghje di u pullu sò diventati in tazzi in pane è squirri. Eccu, duvere gulemusi l'oghji di u cantu giustu di zuccaru granulare è l'usu di un mezcladoru, fate tuttu finu à chì i cristalli anu dissolvi. Avà e prutezione sò purtati à crescenu in u volumu è una spuma fiurali. In u tazzu cù e lami, injecte soda di furmagliu, chì sò presumitu cù u zuccaru di limonu. In seguitu, aghjustemu a farina di granola è aghjunghje a canna di terra. Spoon everything until the disappearance of lumps of flour. Avà pozzu l'aria ghjittati è da u fondu, affascinatu bè cù a prova. A furmazione preparata per fogherà u pastoghja hè copertazione cù u pergaminu è trasmettani i manzili, perchè ci sò più di più di a mità di elli. Scopra cù tutte a nostra prufessa magnifique è ponite tutte e bellezza in u centru di u fornu, chì hà scaldatu à 180 °.

In pocu mezzu pudete amà u prufumatu è u gustu dilicatu di stu casgiu.

Cumu puderete un buccale diliziu cù manni in u kefiru?

Ingredients:

Preparazione

Preparamu mele (sour): avemu pulitu è ​​cutatu cù un grande cubo.

Separate l'uvaghji da a cunchiglia è mischjà cù una furcedda. Sceglite, sbagliate u zuccaru finu è u frettu cù cullette cun l'ova. Scappi in una bona grassu kefir, cù chì u pastoghju acquistà un gustu latte è, rimettendu di novu, aghjunghemu tutte e cose. Emu pour pour à a villeille è a farina tamanta cun u pienu di puddastra. Amminimu a pane con una cuchara finu à chì ùn sò micca stile in ghjornu. In a pasta dispostu di charlotte pudendu appruntà e applesi appicciate u preziunamentu, è ammaestru, trasfurmate tuttu in forma grezzata. Agghiunciu in un furna caliata à 185 gradi 25, un massimu di 30 minuti.

Avà chì u sapete cusì un cortazione delicata cù fraganti mazella hè sempre listessu per una visita in cusì impurtante di i visitori!