Incidi stivali nantu à a piattaforma

A l'apicultore di pupularità i boots d'inverno di e donne nantu à a piaghja eranu parechji anni fà, ma sta virsioni di a sola ùn hè micca una novità o a scuperta di i disinazioni muderni. I so scarpi in a piattaforma esiste in quellu tempu quandu u so funzione era solu funziunalità. High sole li aiutò à e donne medievali di salvà di a terra è in i strade, è in l'ambient actidu di l'antica Grezia, e stivali nantu à a piattaforma servinu com'è un indicatore, perchè elli appiegaru à u prutagunista di a produzzione. Dopu à Catherine de 'Medici, chì preferia i soprepi in una piattaforma, decorata cù pietre preziosi è ricchettu intricate, i stessi calzini fussini purtati da aristucratici francesi. Un veru boots d'inverno veramente famosu nantu à una cullabura di ghjuppu d'altu cù u servitore di Salvatore Ferragamo, chì l'hà riabilitatu quasi un seculu. L'era di discu, glam rock, hippies - rapprisintanti di sti sottucultori cuntinuavanu à popularisà a pianificazione. In u principiu di u 90, i diseggiani eranu stati bè purtati per l'esperimenti di a moda chì i scarpi facianu perde u so propiu direttu, diventendu un elementu di scandalizante. A cullaburazione altamente numerosa cumminata cù u solu tavulu 23 cm da Vivienne Westwood in 1993 hè un picculu, un simbulu di inflexioni in moda. Fu di u mumentu Naomi Campbell hà dimustratu a so goccia à incunificate e strogghi annantu à a piattaforma chì i disinighini accuminciaru a cura di a praticità di i scarpi. Oghje, boots d'invierno invernale nantu à a piattaforma sò calzati calefiuli è eleganti, chì ponu esse posti ogni ghjornu.

Boots per ogni gustu

In vista di e fotografici di e zitelli chì sceltu stivali d'invicciari nantu à a piattaforma per cumpensà l'imagine di a moda, hè difficiate di sustegnu cun u fattu chì anu vistu sloppy, luxu è eleganti. Malgradu l'abbundanza di mudelli di scarpi, stivali invernali d'alta è curta in sopra à a piagginia cuntinuanu a mantine a pusizione di punta in i tendenzi di a moda . Se vulete generalizar, dopu cù l'aiutu di quelli piu ùn ponu creà l'imaginari currutti di quattru stili - Gòticu, Baroccu è Androgino. È ùn ti lasciemu questu scantatu! Ogni stilettu di stiletti permette di creà l'arcu di u ghjornu.

Sì avete prifiritu cherseve outrageous outrageous, look slightly defiant and bold, ma ferme femminile, vi fatevi attirerita à l'invicchi pàteli suede nantu à a piattaforma. Stu materiale introducesi glamuratu à l'imaghjini, è u livellu di "gloominess" di l'articulu gòticu pò esse agitu cù u culore di e stivali. Suede mudelli cù una alta bootleg si trovani grandi cù una fioritura di coleta è una falda-maxi libera.

Preferisci micca un lussu materiale, una bundanza di decoru è luminosu? Oggetti d'invintati cù un cuntinuu temàticu ùn hè micca cunveitivu per u periodu d'invernu, decoratu cù peddi, stitchche, ricami, saranu perfimitamenti cù jeans è cun vestitu. Pudete cumplementà l'imaghjini cù un pilatu di lignu è un mantellu eleganti d'u pelle.

Stile Androgninu, l'ogiu riliganti, hè carattarizatu da a preminenza di u caratteru masculinu in l'imagine femminile. Boots nantu à a piattaforma - questu hè u listinu stessu di l'imagine androginosa, chì si aghjusta à a feminità, l'incantu. Incredibbilmente certu hè a cumminazzioni di una blusa di camicetta trasparente, cunfined trousers è stivali nantu à una piattaforma cun toe rounded.

Di sicuru, u pianu più praticu è populari chì i pruduttori utilizanu, creanu novi mudelli di boots nantu à a piattaforma, hè un prugnu genuu. Pò esse matte o lacati, liscia o cù perforazioni. In a tendenza, ci sò ancu mudelli di suede è nubuck. Quandu u calore in buttuni d'invierno, a lana, u pelle di coghju, a bassa, è di mudelli moderni sò usati.