U Dia di Standardizazione Internaziunale

U Dia di Standardizazione Internaziunale hè celebrata u 14 di uttume in tutti i paesi di u mondu, da u 1970. À quellu tempu, l'ISO era guidatu di Farooq Sunter, chì prupone ancu a pruduzione di a festa annu.

Storia di i vacanze

U scopu di a festa hè di dimustrà u rispettu per i travagliadori in u campu di l'estandarizazione, a metrologia è a certificazione, è dinò una cumprenda più bona di l'impurtanza di i standards in tutti l'esferi di a vita umana à u livellu internaziunale.

L'ISO o l'Organizazione Internaziunale di Standardizazione hè u corpu più impurtante chì survegna è esci dinamica internaziunale. Hè statu stabilitu in u 14 ottobre di u 1946 in u prucessu di prughjettà una cunferenza di l'urganisazioni internaziunali naziunali in Londra . L'attività pratica di ISO principia in sei mesi è da quellu tempu sò stampati più di 20 mila stati diverse.

In prima, l'ISO era cumpostu da rapprisintanti di 25 paesi, cumpresa a Union Soviètica. A stu mumentu, questu nùmmaru haiu alcuni 165 i Stati membri. A accunsentazione di un paese particulari ponu esse integrata è limitata in termine di u livellu di influenza in u travagliu di l'urganizazione.

In più di ISO, a Cumpagnìa Elettrotécnica Internaziunali è a Unione di Telecommunia Internaziunali participanu à u sviluppu di i standards internaziunali. A primu organizzazione si cuncintrà in i standards in u duminiu di l'ingenieria l'elettrica è l'elettronica, a secunna - telecomunicazioni è radiu. Hè pussibule di riparà unepoche di altre urganisazione chì cooperanu in questu viaghju à u livellu riggiunali è interregiunali.

U ghjornu di Normazione Internaziunale è Metrolugia hè annunziale annantu à un certu tema. Basatu nantu à u tema di u vacanze, i rappresentanti naziunale organizanu una varietà di attivitati culturali è educativi. È certi paesi hà stabilitu a so pròpera per a festa di u ghjornu di standarizazione.