Flavia Lacerda

Quandu a gente senti a parola "mudellu", sicura a maiò parte di l'imaginate una criatura slender, longa legged. Conveda chì, com'è tistimunziatu di l'ultimi tendini, in a mudernella industria, stu sapientu hà longu cunsideratu obsolet e irrelevante. In i tempi ricenti, per pudè edificà un mudellu superiore successu, ùn hè micca necessariu limità di tutte. Dopu tuttu, oghji u paràmetru di ricunniscenza di u 90-60-90 ùn sò più un passatu à a industria di a moda. Inoltre, i mudelli di "plus size" anu avè acquistatu in pupulazione. Più spessu nant'à i podiosi di moda è nantu à e porghje di i magazini brillanti, ci sò e chjude chì ùn sò micca a vargugnate di u corpu è e so formi magnifiche. Una di questi cun paràmetuli non standard hè u mudellu di Flavia Lacerda.

A biografia di Flafia Lacerda hè a succissiva storia di una picciutta urdinata norgara, chì si furonu di distrughjite stereoti tipichi è dimustra l'oghje ùn sò solu a ropa di designer, ma ancu i prudutti di moda . Inoltre, a zitella s'hè sappiutu rimettutu in commerciale, è cuncludi u cuntrattu megliu modellu.

L'altezza di Flavia Lacerda hè 177 centimitri, cù un pesu di 80 kilogrami. Parechji si cunsultate à questu "una versione ampla di Gisele Bundchen". Inoltre, a zitella hè sempri travagliendu cù marchi brasiliani chì offre robe per tuttu. Inganna Flavia hà a furtunità di travaglià cù qualchi marchi europei. A zitella mostra una mancanza completa di cumplicati. Cù i so parametri non standard per più di 5 anni, Flavia Lacerda faci una carriera riescita in u mudellu "plus size".

Flavia Lacerda hè travagliatu cù parechje casare di moda è avà parte in rizzione à francamente photo, pubblicazione di donna di donna di tedeschi non standard.