L'estrema di "Harry Potter" hà allumatu un corpu seductivu in un photoset per Playboy

Fans di a saga di u picciottu magicu Harry Potter sò summamente curiusi per vede cumu quelli chì l 'attori chì anu aghju fattu i roli principali estanu timendu è mutanu. Fu lu turnu di Pansy Parkinson, amatu di Draco Malfoy, per vede cunsevvi in ​​u side più inesperatu.

L'attore Scarlett Byrne, chì i fanni di u Potteriana fighjenu cum'è una ghjovana bruciata, cun qualchì piacè spusonu in fronte di a lente di u fotografu. Chì vinia da ellu, pudete vedere nantu à e pagine di u primu muvimentu primariu da a publicazione per i "chjosi dolci" Playboy.

Feminista o sedutore? Tutti quelli, è l'altru!

L'attrìglia britannica hè prova chì hè pussibule per esse un feminista, chì hè una donna appetizing e seducente. Ùn era micca spugliatu per Playboy, ma ancu hà scrittu un tesettu curtu intitulé succinctly è à tempu intrigante - "U Riddle of Feminists".

Publicazione da Scarlett (@Scarleybyrne)

Una di e fotografici di a chjesa colera in Instagram. Ellu firmau a stampa di ste parolle:

"Sò orgogliu di esse parti di l'squadra chì creò l'ultimu numaru di Playboy per u Marzu / Aprile. Special thanks to Cooper Hefner for this super opportunity! ".
Leghje ancu

Ricordate chì Cooper (erede à l'Imperu Playboy è figliolu di u legendariu Hugh Hefner) si ritrova cun Scarlett. A so rilazioni hè più ca seriu, - in l'estiu di u 2015, anu avutu l'impegnu.