Pancetta eggci con crema

Sì cunsevi un fanficu di documenti orientali, da pudè esse attentu à pagà à u piezzu eggittu cù u custard. Questa sorrelleza ùn manca in parechje analoghi in culinarie di u mondu. I capasciuti di pasta sò trasfirrati da una cappella di custardte, è dopu a ferraghja sò alluminati sani è crispy da l'esternu.

Dopu à a laminazione, a preparazione di una pezza pigghiaru assai, ma ancu avemu averà una ricetta "piacè".

Fytyr egg fritta - ricetta

U scopu di fà sta diposizione hè assai originale. Un pezzu di pezzi di lattice ghiacciatu è in oliu hè inolatu in una cecchera è rinuvata. Una crema fina hè furnituata entre duie capelli prestu. Comu u risultatu, i capasi oiled di a pasta sò siparati trà l'altri è a desserta hè molosta.

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Accuminciassi cù a preparazione di u custardiu, perchè prima hè chjucatu entre i capiglioli u pruduttu deve esse sia fatta solu. Per una simplicità crema, calore a mità di u latte per quasi fracete. Bichetze u latinu restante cù u restitu di i ingredienti, cumprese u fucile è u cuntenutu di u vignettu di vellula. Pour el milk caldo a la cumpagnia assicurata, batti rapidamente è posanu a crema in u stufa. Mentri remichjò, aspettate ch'ella finta in più.

Mentre a crema cresce, faci i tanniculi. Dissolve u levitu in lattice dulce dulce è l'abbandunà per attivà durante 10 minuti. A suluzione di levadura hè spressa in a farina, è aghjunghje l'ovu. Amassi una pasta stanca è micca peglia, mette cù una filma è si lasciate durante a meza ora, per pudè rilassate i filamenti di gluten è facenu più faciule in u travagliu durante u viulente. Aduprà, dividite u lumpu à a metà è rintreveru ogni mità in una prima capa. Lubricate a coperazione cù l'oliu bulu, fraccià in un rotulu, è u roll the roll cun una spirale. U spirale resultante hè torna rolled in una strata prima: u diametru di unu solu deve ligeramente più di u diametru di u moltu, ma u grandu di u sicondu devia esse suffillerà per coperà u fondu di a basa, i mura di u moltu è di u mercatu cù u seccu cake. Scambià un tarri maiò à a basa di a pusizione, mette a crema fresca, è poi allughjemu tuttu cù un crochete di sicuru, chì tombanu i so viti in ghjorni. Mandate u furmulariu à u fornu.

Dopu à a mezzura à una ora à 200 gradi, un pezzu eggittu assai gustoso sera listinu. Pò esse cagliu chjappu, perchè a crema saldarà, o serve chilled, perchè ellu mantene a so forma.

Pasticceria piezzu eggizianu cù piatru

Sì ùn avete micca pronta à dedicà uni pochi minuti à preparà a basa di a basa orientale, appoggiu à l'aiutu di i prudutti semi findi. A pasta di levitu di levitu ùn pò micca creà una prufessa vera di u platu, ma sarete un veru helper per quelli chì a relazione cù a prova ùn sia micca.

Ingredients:

Preparazione

Pudete a pasta ferita, è piglià a custardite. Pienu u ovu cù u zuccaru è u fèciu crema bianca. Preheat the milk (pudete cumplementà cù vanillin) è di scorri à a crema d'ova. U mistu resultanti hè colpi nantu à u focu è lasciate per arrivà à u feriu, agisce, è in cuntinuvuli cuntenuti. Pirmettisce a crema à friddu, è poi a piglia cù un oliu ligne.

A pasta finamente ghjustu è culloca in un rotulu. Perchè questa hè una pasta scabbiosa è oghje in oliu, ùn hè micca necessariu di lubricà cù l'oliu. U roll roll cun un babbalu è u roll. Pettite un capu più grande in a basa, fate cù una crema è coperta cù un secunnu pezzu di pasta, vultèndusi è unghjunghjini i vini together. Agghiari un postu di 200 gradi per a meza ora.