Scones "Rosochki"

U bune da a "rosette" hè vinutu da a zitella, quandu pareva chì ùn ci hè nunda di più cusì boni chì l'omi di a mo mamma. Hè u tempu di rinviviscia e vieve ricette è i piace i vostri figlioli cun buns rossi. E facenu cun facilmente chì a so mamma ghjè una verità sarazza.

Buns "Rosochki" cù quagliu cottage - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U furmagliu cottageu hè misticu cù un mantellu suppostu, aghjunghje lati, farina tamanta è soda. Si mischjà una pasta di massa, pudendu sparisce in una bola. Coperta cù una spugna è dà un pocu "reste".

Pienu biancu u biancu finu à i poghji forti, chì aghjunghjenu in azzine. A pasta hè inolata in una capa reticulata 0.5 cm in grossu. Unghji l'arraggiuni in u top è rullanu u roll. Rapidu, perchè u riposu ùn mancanu, l'tagghja in porzioni di 3 cm di grande è u mette nantu à a panettore coperta cù u pergnu. Ùn vi scurdate di abbandunà e indentà - Buns se aghjunghje assai in volumu. Mandemu à u fornu precalentatu à 180 gradi per 20 minuti. A cosa principal hè chì i zuccheri di "rosette" cù u casgiu chjucu ùn sò brusgiate, inveci esce in modu straordinaria.

Cumu cungliate buns "Rosochki" cù cannella?

Ingredients:

Preparazione

Oliu (200 g) hè sbuchjata cù a farina in una crumb. Aggiuncenu soda, u salinu è u kefiru. Amu piace una pasta suave, elastica, rotulu in un capu finu, cut un cicu cerculu cù un vetru. Avemu avemu spignate nantu à 4 pedichi in una serie superposizioni. Lubricate a cima cù a mantra, sprinkle cù cannella è zuccaru, rinulu u roll. Suggerimenti pocu à i "pétaloli" è mette nantu à u pergamone coperto cù una fragola di furna. Agghiamu bollini cun canella per 20 minuti in 200 gradi.

Fettuccine "Rosochki" con manzanas, limoni e laranje

Ingredients:

Preparazione

Limone è un zitellu mandatu in aramenti. In a cunchiglia, preparanu un ghjocu di zuccherinu spruvule, quandu hè traspariutu, fogghjenu in limoci è tagliati d'aranciu solu à pocu minuti. Dopu, l'arburuchjemu in u colpu, permettenu sereverà è tagliate à e tuttane.

Scappamu a liscia di bocca. L'arrimpuleghjammi cù strisci di 3 cm d'espunuratu è mette à rigalu casi citrati. Per roselli di mazzuli, aspicuranu a pezza cù u zuccaru, è ponu un fruttu chjucu nantu à a cima. Strips sò volte in rotelli, split the bordu siveru. Agghiunciu à una temperatura di 200 gradi 20 minuti. Rosette cù una mella salitu da u zùccheru in pulu è di a cannella.

In u stessu principiu, pudete priparate role di "rosette" cù salsiccia. Solu a pasta ùn hè sparata micca più di u zuccheru, ma cù l'aromi Italiane o cun grassu di mustarda.

Pane di pasta di levadina cù u fruttu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per lubricazione:

Preparazione

In u lettuce caldi, aghjunghjemu a levadura cù u zuccaru, dà un pocu disperse è valdi in porzi, pateanu cù farina di salte, ma micca una sola volta. Quandu a massa hè digià piace, aghjunghjeva in l'oliu vegetale è l'aghjunghje, avà da esse sia sia assuluta. Dopu quessa, aghjunghje a farina restante à a pasta brutta. Coperta cù una spugna è fughje in un locu caldu. Dopu à u primu "lifting" hè affucatu à l'altru è ci ne vanu torna.

Intantu, avemu preparatu u riposu. U casgiu hè friscu frittu in una padedda secca è tagliata in pezzi kbar. Imbulighjate cun u cutto in tazzi di tazze di manzili è prugnoli. In ogni pezzu add sugar. Sè sicondu averete, pudete intrà entre un pezzu più di cinnamonu o casca.

Cumu fà buns "rosochki" di pasta di levatrice? Ci hè 2 manere di furmà.

Opzione unu

Un pezzu di pasta a manu di una pilone di tennis si stende in un tarri stanu. Hè megliu per fà quì cù e to mani, perchè ùn puderebbenu esce micca a pasta di levadura. Cù un vetru, tagliò u circhiu per quessa a rimazione di l'excedente di massa ferma intacta. Mandemu à e muniti di quatru durdu à una foglia di focu fatta, puscia u riposu in cundinamia cù un slide, è vicinu à questu, l'"ottu" hè un casamentu di massa.

Opzione Dui

In u stessu, da u teste, formule un pastellu flat, centru l'impresa, è dividite u cuteddu rotonda cù un cutiddu in 5 pétale. Unu deve esse un pocu più ca l'altri. Estremamente distruttentate i spiculi, discepta un petale in u riposu. U secondu rimbursatu à a riunione. E cusì ci avemu fattu u caprettu. L'ùltimu petali hè stesatu più forte, ci debite messi tutta a fiorite per chì ùn ùn si sfalla.

Demu u pane à un pocu distanza, lubricate l'ovu battezu è u mandliu à u forru calde à 180 gradi à culore. Avemu finitu i pasticci cun mantra, pusendu in una grande vaselletta è copercia cù una siccità. Speranza cun paci à sempre cool.