Perchè ùn pò esse cunservatu cù menstruazione?

A menstruazione Mensualmente hè un prucessu fisiulogicu è hè naturali per i femmi, ma da l'antichità, hè diventatu superstitious è di ogni modu di preghjudizi. Avà ghjornu, quelli ghjorni, e donne ùn ponu passà in u tèmpiu è avvicinà i lettone, è per quessa ùn ponu esse cunservatu cù u rispusendu annantu - in stu articulu.

Perchè ùn si pò esse cunservatu duranti u periodu?

Prima di tuttu, questu hè duvuta à a crede chì à questu tempu a donna hè "impuru". Per esempiu, i musulmani ùn si ponu micca cumunicà cù a so moglia in quelli ghjorni è dopu à partitu, quandu u corpu hè auturechica, è ancu chì i cristiani ùn anu micca dichjarà, fendu l'amore duranti a menstruazione ùn hè micca cunsigliatu da u puntu di vista higienica. In i tempi antichi era creatu chì una donna menstruate puderà pruvucà u so specchiu à a nuvola cù u so toccu, ripiglià u putere di i pianti è di a terra cun arta è sembra, pruvucarà a malatia di i so amori si lavora a so robba, etc. Ancu dari addiu à u difettu era pruibitu, perch'ellu ùn hà micca pigliatu una parte di impurità cun ellu è a so ànima ùn era micca unchained.

Quelli chì si intaressi, se ferma ch'è ùn si pò esse cunservazione mensuale, vale a pena pagà una ricerca più plausible. Ci hè una parolla chì durante a menstruazione per mezu di i pori di una donna hè liberata una sustanza spiciale chì acteghja cum'è a toxinina à l'organi viventi. Hè per quessa chì a molette torna uzzu, è u carru torna l'intemperenu. U propiu hè veru cun a cunsirvazioni, chì hè, i legumi in ristorati è i frutti ùn esistinu micca è "escisioni", è qualchì avessu chì i fiori freschi recintu fade moi rapidamente. Chì pò dicu ... Sicura chì ùn sò micca tutti questi cunsiquenzi negattivi è chì ghjè a materia cù a materia è ùn si pò micca esse cumpresu, ma quelli chì si preoccupa di a sicurezza di l'abitudini per l'inguernu, pudete recommandà cumandanti à guanti di gomma è sterilize i foglie è foglie i cose più.