U seculu mese di a vita di u natuvulu

In u segondu mesi di a vita di u cullegiu sò numarosi cambiamenti. Cusì, i muglieri di u zitellu sò diventate più cuncordatu, chì hè spiegatu da a preparazione di l'apparatu musculatu per movimenti significanti in u futuru.

Funzioni di u sviluppu di l'apparatu muscular

Comu si cunnosce, da u mumentu di nascita, i membri inferjuri è superiuggiali di u zitellu sò in un statu medievale. Questu hè causatu da u tonu musculare eccessivu. In ogni casu, ogni ghjornu, a mo mamma pudete osservà indipindente chì i cami di u zitellu s'imbruttanu. U palme hè diventatu da a pianta à a fini di u seculu mese di a vita.

À questu tempu, u zitellu ùn sappi micca cumu si manteneu la capu per ellu stessu, quandu mentis in a pusizione supina. Ma, in u stessu tempu, constantemente prova di fà. Se a mamma si sparghjia nantu à u so panicu di più spessu, finu à u fini di u seculu mesi hà da esse tene u so capu inde u 15-20 seconde. Hè megliu di fà cumu prucessu prima di alimentà u zitellu.

U sviluppu di l'aparellu musculatu di u zitellu hè ancu facilitatu da l'acqua. In 2 mesi u novu duranti i prucessi di l'acqua prumesse attivamente i piccule è i giglii chì guverna confirmanu chì questu prucessu li dete assai emozioni.

U sviluppu di l'aiutu visuale è audiore

L'ochji di u natuvicu sò oghji impiegati immedaneviamenti da u momentu di nascita, ma u focu ùn hè micca perfettu. Hè per quessa chì parechji mariani anu seguitu chì l'aspettu di u so figliolu nascitu hè vago. Ma digià in u seculu mese di a vita, ci hè una mellura in l'apparatu di l'ochju, è si sarà interessante per u zitellu à seguità l'ochji di i ghjucati chì a so mamma li mostra. À u listessu tempu, dimustrà ugettu à una distanza più vicinu di 50 cm da a face di u babbu.

À u primu, u zitellu scunniu da u sonu, ùn sò micca familieri à ellu, è si fussiru forti è forti, - gridò. Ora pudemu distinguishte è ancu eseguite, vultèndusi a testa versu a fonte. In più, à questu ora intenta falla u so primu sonu.

Caratteristiche di dorme è di vigori

U tempu di u velu entre alimenti in questa età hè 1-1.5 etati. À questu tempu, a mamma hà travagliatu cù u zitellu, ma micca più di 15 minuti. In questu casu, pudete aduprà un sguardu luminoso è coloritu è ​​impatrunite da un ucu à u vignetu, attraversu cusì stante attenzione visuale è furmazione, cusì, l'apparatu di l'ochju.

Caratteristiche di l'alimentazione è i fugliali

Càlculamentu di u volumu necessariu di a mistura si svolge solu cù a massa di u zitellu. L'intervallu trà e nutizie hè ancu 3 ore, cum'è in u primu mesi.

A sedia hè dipendinu di u tipu di alimentazione. Iperori, chì anu amadori, sò generalmente un fugliale sudu, giallo, stufa. In i zitelli chì anu manghjatu misurà artificiale - un banchuni viscuvulu, viscuvulu, u culori giallu culuritu à culuri. A frequenza in questu casu in i zitelli chì anu amatuati è l'alimentariu artificiale diferenze ancu. In animali artificiali - 1-3 volte à ghjornu, è cù i zitelli - 3-6 volta è cusì currisponde à u numeru di alimentazione per ghjornu.

Carattaristichi di cura

A pelle di un figliolu in a nascita in u seculu mese di a vita hè tènera, per questu cura cura. À u minimu afflitteru, a rachjola di u diaperu hè a furmatu immedtamente, hè assai difficultà di pallà. Per impediscenu, a mamma devia usà creme, ungulate speciale è diaper di cambià puntualmenti.

Spessu à questu tempu, u primu brothelu vede, quale hè u risultatu di u fattu chì a pelute fina hà pocu pocu di glubuli sebacies è di sudore.