Alimentarii ricchi di proteini

In a dieta di l'omu mudernu troppu poca proteini d'altìssimu. Hè custumbenu un minimu in immunità, allergii, disordini hormonii, i malatii di u sistema cardiovascular. Intantu, ùn ci micca appicciu cirimoninu à qualsiasi pruduttu annantu à l'etichetta di quale avete vistu l'esurtazione di a prutezzione - i prudutti di a pruduzzioni utili chì duve cumpleta à parechji criteri.

Comu sceglie prudutti di prutezione?

Ci hè dui esigenmi fundamentali chì deve esse in mente à scelte l'alimentu riccu in prutezione. Questu hè u fattore d'assimilazioni di proteina è l'altu contingut di proteina per unità di calori.

Sì "scienziale", pare cusì:

Eccu dui qualità si trovani in i meglii di nutizie cù l'alimentariu di a proteina. U megliu, u più altu coefficient hè 1.0, o li valura apprussimati.

Stu coeficientu (1.0) currisponde à i seguenti prudutti:

A prussima, non menu significativu, criticu in a scelta di i alimentos di a proteina hè a razza di a proteina è di grassu. U pruduttu ùn pò micca solu esse proteini (siddu ùn hè micca nantu à i cuncreti di nutrimentu sportiu), cuntene macchi u grassu, chì hè menu pocu accolta nantu à a dieta. I maghi "più" "corsi" cù u menu di più grassu:

Per tuttu questu, 2/3 di a ingestiziu di a proteina à u corpu umanu esse proteini animali è 1/3 - verdura. U puntu quì hè solu chì a proteina animali hè più vicinu in a cumpusizioni aminòcidu, più "nativu" à l'omu, per quessa hè digerutu assai più.

I beneficii di a Proteina per una Dieta

Ùn avemu micca parlatu di quantu impurtante di ingestà a proteina in u corpu, è cumu senza ellu, "male", ogni caghba di u corpu umanu - chì digià ancu ancu i zitelli. In ogni casu, ùn tutti ùn sanu chì a proteina àcitanu à u prublema di perdita di pisu.

I dieti di a proteini sò cunsiderati "nutizie" è ùn hè micca solu à u fattu chì e corsi di proteini sò più calori chì certi è vegetali, ma chì a protezzione pruteghja u prucessu di digià i carbuidrati, affinchì guardemu a sensazione di sàzita più longu. Per questu compte, l'occasione hè stata dighjà di manghjà.

Inoltre, a presenza di prutezione in a dieta in cunglisa cù l'attività fisica cuntribuisci à u crescente di u tessulu musculu. E i musculi attivamente cunsumate calori, ancu quandu ùn fate micca nudda nunda. L'aumentu di a massa muscula aghjusta à u metabolismu assai volte, è questu hè assai utile quannu fate di perdita di l'accumulation fat.

Dunque, per voi una selezione di prudutti per a dieta di prutezione:

Quantu moltu protezamenti a persona necessita?

Cù i prudutti di a tecnulugia sò i migliori fitamenti durante a perdita di pesu - hà sappiutu. Ma cù dosificà ancu. I fonti principali di a prutezione durante u ghjornu deve esse carne è pisci - a so turrà in un piatru deve esse uguali di a talla di u to palme senza piglià in cuntattu i vostri ditte.

In un ghjornu avemu bisognu 100-120 g di proteini d'altìssimu. Questu ùn significheghja micca chì 100 grammi di carne chì anu datu alluntanate à l'altru. Prima, a carne ùn hè micca di pezza purita. Siconda, a proteina ùn hè micca digià digestionatu, per piglià un dosaje di 100 g, bisognu di "presentà" in a vostra dieta è a carni cù u pesciu è i prudutti di u lattice, è ancu di vegetale.