Rio Negro


À u territoriu di u Uruguay , u fiumu Río Negro flussi - u tributu d'u Uruguay , chì si vende in l'altupiani brasiliana è flussi da uccidenti à u livanti di u paese. Circate u fiumu Rio Negro nantu à u mapu hè assai faciule - pare chì dividinu u paese in dui parti: u nordu, chì cumporta 6 dipartimenti, è u sud (13 dipartimenti). È à mezu à l'intermediu di questu - è praticamenti in u centru di l'Uruguay - hè un reservoir di u listu nome nantu à ella.

Ùn deve esse cunfunditi cù u Riu Rio Negro, chì hè un tributu di l'Amazonia è u fiumu Río Negro in Argentina , in u nord di Patagonia , chì scorri à l'Oceanu Atlanticu. Eppuru, in generale, tutti i trè rivi sunnu ubbligati à i nomi di i so culori di l'acqui: se ti vede u fiumu Rio Negro in a photo, pudete vede chì hè veramente un "fiume nicu".

Importanza di u fiumu per u paese

U bacinu di u fiumu di u Riu Negre hè cumpresu in u nordicu di Cuchillo d'Aedo, è in u suduvestu da u Kuchilla Grande. A superficia tutali di a piscina hè 70714 sq. M. km.

U fiumu negru in u Uruguay juva un rolu più impurtante: prima, in l'attru abbitatu hè navigatu (finu à a cità di Mercedes) è hè una artery di trasportu significativu. In ssusondi, ci sò duie staculi di energia urigai.

In u fiumu migliore di u fiumu sò u embiu di Rio Negro è Rincon del Bonnet, l'ultimu ancu altru nome - Gabriel-Tierra. U reservoir di Rio Negro nantu à u mapu di u paese piglia assai spaziu - a so area hè di 10,360 metru kwadru. km; hè a più grande in Sudamerica.

Turismu nantu à u Río Negro

U fiumu negru hè un attore turisticu impurtante. I vitturiti sò attrautu micca solu per u culore: hè cresce chì i so acqui ani prupizie curatori, è parechji vennu à i banche di u fiumu per nàscita è falesa di e malatie. In u tempu daveru stu acqua in bivi per ordine di u guvernatore fu mandatu in Spagna per u Re Carlos IV.

À i banche di u fiumu sò boni piazzi . I più "turistiche" sò i cità di Paso de los Toros, situati à i banche di u reservoir Rincon del Bonete, è Palmar Nacida. I primi cunsiglii più infrastrutture turistiche sviluppati, campings campagnoli, è u sicondu hè cè famuzu per i so paisaghji stupendu.