Cumu pudete fà cockerele da u zuccheru in furmagliu?

Cussì di tutti, tutti rapprisentanu rapprisentanu cumu fà piatusi da u zuccheru in casa: pare chì ùn hè micca nunda di difficultà à fretru u zuccheru in una padedda! Ma in a preparazione di i dolci di casa ci hè sugetti chjucchi cù assai impurtanti. Puderanu salvà da "sguassà" u zucchero à i pranzi, affissante è cristalizazione di u zuccheru. Fighjate una vista più apprezzata à cumu fà cullini pà u zuccheru in casa.

A ricetta per bettas da u zuccherinu nantu à un bastone

Ingredients:

Preparazione

Pour u zuccaru in un pappagallou, pour l'acqua è l'acitu è ​​fassi nantu à u focu dèbitu. Avemu aspittatu à u zuccheru per dissolverse è ghjustu cusì constantemente per ùn esse brusgiatu. Hè necessariu ferile à a trasparenza è u culore d'oru, ma hè ancu impurtante micca di digià. U più scuru u carameddu , u più splendore l'amarezza è u gustu ardente serà.

Aggiunate l'acitu (pò mancu una uva o raghja), è per aromatizà vi pudete sumere qualcosa di l'essenza. Forme pre-lubricate with vegetable oil, pour à u zucchero è stick sticks (pudete usà capulavori o scuffer per kebabs). Quandu u caramellu hè sparatu, documenti di zuccheraghju casani sò pronti!

À a fine di a cucina, ùn ti micca scurdatu di pruvà i pratici cù l'acqua, altri ùn deveru passà assai tempu per disperse da u caramelu friddu.

Cockerel di frutta da u zuccheru

Ingredients:

Preparazione

Pudemu u pappu nantu à u focu dilicatu, pour sucre in, pour l'acitu è ​​u zucchero. U zuccheru hà bisognu da tantu di pienghje è di copercia tutta u zuccherinu. Ùn àbbia paura si ùn avè micca calculate è sferisce un ghjocu più di più chì necessariu. Questa solu affettare u tempu di coccia, l'acqua eccessa esporata, è u gustu è l'arumu stà in u carameddu.

Calami u zuccaru à un statu liquid. Quandu u zuccaru hè friddu tutale, coguanu nantu à u caldu bellu. Caramellu hè prestu, finu à una goccia, instantamente cunfittendu quandu entra à l'acqua.

Pour à i moldi pre-lubricated with oil and insert the sticks.

Ma pudete manifestà una imaginazione pocu è piazzate a famiglia cù i figuri originali. Per fà questu, aghjustemu un pianu novu è flat (per esempiu, un panu invertitu) cù l'oliu abundante è utilizate una cullette per valdi figurina: un asterisco, una fiore, un sole, etc. m. In u centru di a figurina aghjunghje a varula è torna torna u carameddu. Quandu u nostru travagliu s'hè rinfriscata, cura cun un cutiddulu finu, sguassate da a rachetta.

Cusì hà amparatu à fà cockerele da u zuccheru in furmagliu, è cumu fà furia è figuratini cockerels da u zuccheru utilizendu l'ammontu minimu di tempu è riserve à a vostra cucina. Ora pudete pamperi deliciosu, i zitelli è adulti, perchè anu amate ancu pallini. In u futuru, dopu à una bona pratica, avete da appruntà cumu cocculisce e mare è altre cumbuglielle.