Makovnik

Cusì vulete volte spiega sempre cun un gustu favuritu diliziu è pocu cumuni è ùn pasianu assai tempu è energia. Ci hè un modu solu! Avemu suggeratu chì preparanu un bìzzicu gustu è piacevale Makovnik.

Makovnik - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In una puchina, fate un lechju pocu, caldu calore, fate u levitu, pour 1 cuchera di zuccaru è a puscia in un locu caldu, perchè l'opara cumincia a cammira. Questu ora, ammugghià 200 g di mantova, pour 9 tablespoons di zuccheru è frettu à rubanà. In un pappagallou separatu avemu sipatu e prutezione di e raghjeniu, aghjunghje i griei in u misura di l'oliu, stitch bien è fate a pocu di furmagliu u latinu rimanenti. Puderete aghjunghje u levitu vicinu è a farina tamanta. Ammià una pasta elittica omoogenee è mette in cale, per ellevate.

È da questu tempu avemu a preparazione di u farfantarru di u pastu Makovnik. Semi di papaveri diversi volte spedi acqua calda calante, filtru, cun tregu curabilmente da tartini. Allora aghju pour 10 tbsp. spese di zuccheru, aghjunghjenu a mantra funnuta è u meli. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. Allora aghjunghjite l'acqua da un pezzu fritto è frettu. Allora scorce in 2 squirri, pani u paniqueru è mischjianu.

Enfocado, la masa está dividida en 4 partes iguales, enrolladas en las costuras, rellenos de yeso y suavemente pliegues en rolls o lay out capas en forma de pastel. In cima, cunghje cù u ovu è mette durante 40 minuti in un forru precuvenu à 200 ° C. À a fine di u tempu, avemu l'Makovnik ready-made è, siddu vulete, pourlo con chocolate o sprinkle cun zucchero o zucchero.