Cumu praticà nantu à una scicurera?

Piuttostu spessu, per pèrdre pisu, chì venite à u gimnulu, a ghjente ellu a furmà una cinta treadmill. Qualchese direzzione in u sport hà e so propri caratteristiche, senza cunzidenza à a quale ùn sarà micca pussibule di alcuni risultati. Hè per quessa hè impurtante per sapè cumu riguardu à imprigiunà un scicurore , altrimenti l'ore di furmazione pò esse in vain. Cù classi regularmente, observendu a tecnica, pudete ottene boni risultati avenci ridere di u pesu eccessivu.

Cumu praticà a treadmill per pèrdite pisu?

Prima di ricunquistà nantu à u simulatore, avete bisognu à fà un calore, chì prepararà i musculi per a furmazione. Un'altra cosa hè di fà esercizii di stinzamentu, chì impedisce e ferite.

Ricercà nantu à cumu nantu à una pidata di piscia:

  1. Hè impurtante per vigilà u pulsu, perchè in un valore troppu più altu, hè necessariu di fà un cessatu. Ùn hè cunsigliatu per run per più di 10 minuti. Quandu u pulsu hè indicatu, 120-140 testa.
  2. U più efficau per a perdita di pisu hè allinamentu di intervallu nantu à a rota. In a tecnulugia muderna u prugramma hè furnitu, ma u modalità pò esse settimatu manualmente. Prima hè bisognu di calculà a intensità massima di u currimu, per ellu riceve u vostru età da 220, è da seguite, pigghianu 60-70%. Accumenza cù u caminu, da, aumentate a rapidità è corre per circa 15 minuti. Dopu questu, andate à u massimu è scappanu circa 10 minuti, è dopu, sminu u tempo à u valore mediu è à u minimu.
  3. Aumintate aduprà a carica per eseguisce risultati megliu.

Hè impurtante per cumprà quantu d'esse prumessi in un treadmill per pèrdite pisu. Forsi, parechji si sorprenderebbe, ma in i primi 40 minuti. A furmazione accumulate fat hè cunsumatu. Hè megliu per praticà una ora à un ritimu mediu.