Massa cruji per pizzeria

Pocu puderanu nigà à u piacè di manghjarè una fugliale di pizza fragranza. I prudutti particulari appetizing è tentatore nantu à un test crisp. Circundendu à questu, avemu da parlà oghje è ti dicenu cumu per fà una basa per pizza crispy cù u levitu è ​​senza a so participazione.

Cume facenu pasta di criscia fina per a pizza - ricetta senza legami

Ingredients:

Preparazione

In un grande nuca aghjustemu a farina di granu è a mischjella cun pezzu di saletta di tavuletta. In un pezzu separatu, impone u ucchju à a temperatura di l'ambienti, fremenu in caldu latte, oliu vegetale è intrite cun una forchetta o un battiu finu à uniforme, ma ùn puderebbenu. Agghjunghjenu a basa di u liquidu ottinutu à a farina è u salinu è produci u batch, facendu a uniformità è a plasticità. Se necessariu, pudete furnisce una farina più longa. Amegghianu a pasta durante 10 minuti, è aghjunghjeghja cù una toalla humedecida o un cutto di tissuti è lasciate è sottu à e cundizzioni di l'ambienta durante quinze anni.

Dopu quì, puderebbe liberà a tina di farina nantu à a superficia dusted with flour as thin as possible, è trasfiriu a un fruttu di furna oleatu. Pienu a pizza à u to gustu è affucare in un fornu calatu da trentacanta minuti, mentre chì stabilisce u regnu di temperatura à 180 °.

Da sta prova, puderete formar una grande pizza, è chjuca, dividiscenu in i piezzu, per allughjatu nantu à una foglia periggine è rintrave in una capanna ronda.

A pasta di pezzu dilettante per pizzassi cù crosta cruciera

Ingredients:

Preparazione

Mettite l'acqua calda cù u zuccaru è u levitu seccu è permette i cumpunenti secchi à disolverà. Mentre chì u levitu hè attivatu in u calore, cernigliavvi a farina nantu à una carta di corta anch'ella, dispunì da un margarinu bruneta cremosa è travaglià i cumpunenti cù u cultillante, ottene a pruduzione di ferrie fini. Forma una groove in u centru, avete l'ovu in quì, aghjunghjenu a crema agria, fate un pezzu di salite, vende in a massa di uvedu è amassi una cosa piacevule à u toccu, a massa elàstica è pegbigliosa. Ci vugliu avà firmatu in una tazzuletta in u calore è a cunfortione di trentacute minuti è s'arrivela, è poi prossimu à u disignu di a pizza. Per fà questu, divite a farina in parte di u prezzu desitvule è rende da u minimu possu. Spread the base cun una salsa approprita è omucci a pizza à u vostru gustu è fremendu à una temperatura di 210 gradi per a meza ora.