Patties su iogurte

Aghju prupunendu un altru pezzu interessante per u tè è una riunione di invitazione - tufone nantu à u kefiru. A ricetta hè simplice simplice, è elli stissi troppu incredibbilmente licurosu è savuroso. Vi parvaraghju cusì cumu per elli cù frasi differenti, è ellu sceglite l'opara più bella è bella.

Patties fritas, patate, yogurt

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Allora, prima, fighjemu u prucessu di a ricetta per patties à u kefiru. In un coltu, rumpule ose freschi, disprizzate u sali di u salute è fremu u friddu u kefiru friddu è vegetale. Mettite tuttu cù un babbuccu finu à chì hè uniforme, è aghjunghje a farina tamanta in parechje è amassi a pasta. Limemu a patata, mette in una cunchita cù acqua filtrata è furmèntaghja, aghjunghje à u gustu. Dopu, fate u liquidu un pocu è amassi a vapeur di zucca in una patata macinata gruta. Dividemmà a pasta in pezzi chjuchi, scaccià, sparghjule u rilassante è furmate i pezzi ordenati. Fritto u foglie in un pappu fritto friddu in ogni uppicitariu in l'oli vegetale. Dopu à quessa, i meravigliate è serve.

Pies cu coltante di iogurt

Ingredients:

Preparazione

Staggeri di a farina, fate in un tavulinu, disprizzu u zuccaru, u salinu è u baking soda. Allora purtammemu in u oliu vegetale è u kefiru cù a crema agria. Amminimu una massa homogeneia è fènduli apposta per un momentu à u cantu. Aduprate, preparanu u riposu: scorcia i patati, ci tagliate in fette è fassi fraccià finu à oghje, fate un salottu in l'acqua à u gustu. Prudutti di col a repuglia in una quantità di acqua. U focu hè pulitu, melkko shinkem è marrone per un filatu d'oru. Agghicamu col aciugliu, mischjà è sguassate da u pezzu. E patati purciunu in puree è cose cun verdura. Trimate a pasta in pezzi, trasfurmassi, dissemi l'impastosi è tagliate. Dopu quellu, fretti nantu à una padedda di focu prima di una crosta cruciera.

Pies à u kefiru cù manzili

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un colpu prufunditu, pour kefir, aghjunghjenu ova fresca è aghjunghje un oliu vegetale. Allora tumbamu u zuccaru cù a salcia è a piacerebbe bisognu cù un licenzeru finu à ottene. In seguitu, in pezzi petitsi, scuzzulate a farina tamanta cù a soda di furmagliu è amassi a testo finu à chì si dettu per fuglià à e mani. Dopu questu, pusendu dinari è vai per a preparazione di u fruttu culle di i nostri pate. I appiuchjoli lavandate, asciugamenu secca cù una siccica è, senza lavurazione, grattannusi nantu à un grossneru gruzzo. In u fruttu fruitariu resultante aghjunghje à u gustu gustu è u zucchero di vellerie. A pasta hè rotolata nantu à una tavula in un capu finu, cutucchi i cilelati cù un vetru, dispostu per ogni manufattu di rimi, avemu assicatu i vignetu è alzate attualmente e funnuti. Avà pozzu a piezzu in una padedda cù l'oliu stimatu è frittura di i patati per 5 minuti in ogni latu. Dopu quì, pusendu nantu à un pianu chjapu, piacenu un pocu è sbrizza cù un polvillo finitu di zuccherinu.