Tècniques di curri per longu distanzi

Curri per distanzi longi hè una grande opportunità per riddà di u pesu eccessivu, sviluppà durabilità è migliurà u vostru benessiri generale. A tecnulugia di sta direzzione in u sportu implica superiè un minimu di trè chilometri, o l'atleti hè guidatu da u tempu, quantu hè quantu a distanza pò vene in una ora. Hè assai impurtante hè a tècnica curretta di curru per longu distanzi, perchè senza ellu serà micca difficiule di viaghjà longu distanzi, è u risicu di ferita hè cresciutu. Inoltre, avete bisognu di avè un bon restitu, invece ancu per calculà a vostra propria forza per a distanza tutta.

Tècniques di curri per longu distanzi

Prima di tuttu, vale a dì chì a regulezza di furmazione hè assai impurtante, per quessa chì valore à fà per un scorri, o ogni ghjornu o ogni ghjornu oltre. Ci sò parechje regule fundamentale chì deve esse pigliatu:

  1. Hè impurtante per spurtà è ponite u to pede nantu à a strada, per quessa impurtante di stabilisce u pede mentre ghjunta per longu distanzi. In terra, prima mette a parti frontale di u pede, poi l'uccidentale è solu dopu cullà nantu à a superficia entera. Questu hè impurtante per esse stati capaci di mantene un bon ritmu di cursa.
  2. U pede chì si devenu esse impastatu hè necessariu dirittu.
  3. U corpu si deve esse pruvatu à guasgiu quasi in una pusizione ghjustu, cum'è quandu si trasaltenu devrai, l'efficienza di i peri hè ridutta.
  4. Preste attenzione à a testa, chì ùn deve micca bassu. Ci si deve esse guardu in manu, circà davanti à voi.
  5. Hè assai mpurtanti prestu attentu à e mani, chì deve travaglià in forza. Hè impurtante chì l'angolo di flexione di l'articule ùn hè micca grande. Quandu u brazzu in andira in retrovisenza, hè necessariu di ritruvà micca solu l'u codice, ma ancu u latu esterno di a manu. Quandu a manu si move in fronte, avete turnà u prughjettu di l'internu, guidendu à u mezu di u corpu. Hè nutate chì l'altru travagliu di e mani aiuta à aumentà a freccia di passi, è questu hè direttamente ligata à a velocità di u muvimentu.

Cumu si respira à a spiaggia per longu distanzi?

Per trattà a distanza senza difficultà particularità, hè bisognu di attentu micca solu per a pusizione di u corpu, ma ancu per respirazione propria . Hè impurtante chì u muvimentu di i gicci si cuncidite cù a respira, questu hè a chjave per u fattu chì serà pussibule di ghjunghje fin'à u finale. Hè necessariu di piglià un sferimentu assicuratu è lento in u fora. A respirazione propria in corruzzione per distanzi longi permettenu furnisce à l'osigurimu correttu à tutti i celluli di u corpu. Sì cunse u respiru cumandante cù l'abdominal, pudete migliurà a circulazione di sangue, chì sustene u corpu in un tonu.

Tactici di correre per longu distanzi

Per riviserà correzzione u milestru sceltu, hè impurtante micca solu a preparazione fisica è a pusizioni curretta di u corpu, ma dinò a distribuzione kompetenti di e forze. L'atleti sò selezziunate trè stravuti principali:

  1. Principale . L'atleti in i primi ghjurnati pigliate u cumandamentu è mantene a l'accordu. Questa tattica hè adattata per quelli chì anu una bona rete. Se pudete stabilisce u passu da u principiu, chì altri atleti ùn pò micca sulità, pudete esse espertu un bon rozu.
  2. Prestu veloce . Questa tattica hè adattata per i persone chì anu una bona acelerazioni di finale. Hè impurtante di seguita cù i capipelli chì sopr'à a distanza. Hè nutate chì parechji atleti utilizanu stu tatticole, perchè i winnings pò esse paragunate à un bigliu di lotterie.
  3. Fartlek . Questa tattica hè ancu chjamata "run ragged" è u so significatu hè di "dà" rivali. Per cumincià, avete bisognu di accurtà per avvicinà, è dopu u ritmu rallenti, chì vi permette di restà. Dopu chì l'atleti torna a aumenta a velocità. Questa tattica hè adattata solu per atleti in furmazione.