Cumu di pezziu u boletus in i banche per l'inguernu?

U Boletus di u Cungressu sò cunziddi unu di i megghiu rapprisintanti trà l'altri simili, adattati per diversi tipi di esposti. U so gustu eccezziunale hè ideali per marinari pà l'inguernu cù spizzi è varietalli.

Imparate i saliti di u boletus per l'inguernu, è i ricetti offerte sottu serà una guida per i principianti in questa materia.

U marinatu podsynoviki per l'invierno in cans - una ricetta simplice senza sterilizazione

Ingredients:

Preparazione

U vechju novu hè sceltu, sceglie selezziunità di qualità senza simplicità o dannu. Dopu a selezzione di funghi lavuritu, aghjunghje à una pignatta d'acqua salata, chì solu un coperto spertu u fondu, è cocza durante quinze minuti. Fattu, fusionate u fugliale in un colatore è lasciate per falla è fretu.

Sempri passendu tempu, accuminciamu a preparà marinatu. Per fà questu quì, a quantità d 'acqua, indicata in a ricetta, si mischia cù salinu è zuccaru granulatu è colpi nantu à a stufa per fogghiu. Pudemu ancu a folla di lourda, bollini di brocca, grano bianchi in u cuntinuu, è ancu tutti i denti d'aziende, limpiati è tagliati cù pranzi.

Semu dispopuli à u liquidu piccante, i funghi cocciuti à a mità di preparazione, fate torre è fate un cacciadore cun signes soprastanti sopra d'ebbulenza duranti vinti minuti. Hè fermu solu di descompondisce u pruduttu nantu à vasci di vetru seccu è sterile è pour u marinatu liquidu da a panella, aghjunghjendu davanti à l'acitu.

Dopu capping li vapuri cun tapini sterili, torna oghje è pusau sottu à u "pilami" finu à u sicilianu.

Cumu correctament per pitturà i funghi di boletus in i banchini pà l'inguernu?

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Podosinoviki pudemu sorte, ridèndusi di scuru è sottopateti, è i passageri di selezione di selezzione sùrghjenu sottu à l'acqua fresca. Avà hè necessariu taglià i coglini vasti in parechji parti, è abbandunate i chjusi in tuttu. In una punga pour un litru di acqua è pour un paru di culloca senza una sarraczione di una gran savore senza iodizza. Avemu crescenu in i buffetti preparati da brine, fervente per vinti minuti è sughjate immediata in un colpu per sforzà.

Mentre purta u funziunamentu, preparanu immediatamenti a marinata. Scappiate l'acqua in u vasu, fate in salinu, ci tira piumati d'aranciu è pitturinu nìvuru, è ancu avemu staccatu foglie di latte è culumbere. Dopu avessi bagnu, fate fugliate l'addevu durante quattrucentu minuti, e patechjitu chjudarà completamente è aghjunghjendu 9% di l'acitu.

Inghjùglianu leghje di migliori cù funghi, fate elli cù un marinatu, coperta i veturi cù tagliolini è poni in un vaso cun acqua, perchè alcuni i banche per l'spalle. Doppu a sterilizazione di quattru anni, avemu chjappà i tavuli, fate chì a pratiche cresce è mandi à u mura di almacenamiento.

Se vulete, in ogni vasu, cù i funghi, pudete aghjunse un granellu picatu, chì dà una picculu piquante.